השוק

צו עיכוב הליכים לחברת ההייטק הישראלית: חובות של 118 מיליון שקל

ביהמ"ש נעתר לבקשת חברת הדיגיטל הישראלית פנג'יה אן ג'י יו, והוציא צו עיכוב הליכים. החברה טוענת: יש לנו משקיע בסך 11 מיליון שקל
מערכת ice |  1
משבר בהייטק (צילום shutterstock)
ביהמ"ש המחוזי בתל אביב נענה אתמול (שלישי) לבקשת "פנג'יה אן ג'י יו" והוציא צו עיכוב הליכים לחברת הדיגיטל הישראלית, שמספקת פתרונות טרנספורמציה דיגיטלית עבור ארגונים ממשלתיים, לרבות פתרונות זהות ואבטחה ביומטרית. זאת לאחר שפנג'יה נקלעה לחובות עתק של 118 מיליון שקל. כן מינה השופט חגי ברנר את עו"ד אמיר פלמר כמנהל הסדר לחברה.
בהחלטתו ציין השופט כי "אין חולק כי החברה מצויה כיום בחדלות פירעון תזרימית. היא אינה מסוגלת לפרוע את חובותיה כסדרם, וצברה חוב לעובדים בכך שלא שילמה משכורות מזה קרוב לשלושה חודשים. החברה טוענת כי שווי נכסיה עולה בהרבה על גובה חובותיה. החברה מאשרת כי היא מצויה כעת במצוקה תזרימית, אך לטענתה הדבר בהחלט בר פתרון. החברה הציגה הצעה של משקיע בעל מוניטין שמוכן להשקיע בה סך של כ-11 מיליון שקל. כמו-כן החברה פועלת להשגת השקעות נוספות". 
בבקשת החברה שהוגשה בשבוע שעבר לבית המשפט נכתב כי "החברה נקלעה לקושי תזרימי כתוצאה ממספר אירועים חריגים שאירעו בתקופה האחרונה, לרבות השפעות של מלחמת חרבות הברזל ומצבה של ישראל בעולם".
פנג'יה מעסיקה 50 עובדים בישראל, מתוכם 7 הוצאו לחל"ת. נוסף על כך, בחברות הבת של פנג'יה אן ג'י יו בחו"ל היא מעסיקה עוד 70 עובדים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אבל את הפנסיות וקרנות ההשתלמות
    אזרח 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוקנו על חשבוננו....... ההון עליהם ,הסיכון של החוסכים
    סגור