קריירה ולימודים

רשות המסים מתכוננת לביטול הפטור ממכס? זה מה שיקבע

מנהל רשות המסים בכנס לשכת עורכי הדין: "עושים לשר האוצר עוול מאוד גדול. הוא בין האנשים שבאמת מעמיקים, גם סוגיות שהוא לא מכיר הוא דואג ללמוד אותם והוא לא עושה לנו חיים קלים"
מערכת ice |  2
רשות המסים (צילום shutterstock)
לצד הדברים שאמר על נושא מיסוי הקריפטו בישראל, המנהל של רשות המסים שי אהרונוביץ' התראיין אתמול (רביעי) בכנס לשכת עורכי באילת לעיתונאית גלובס, אלה לוי וינריב. במסגרת הראיון הגן אהרונוביץ' על שר האוצר בצלאל סמוטריץ' מפני הביקורת המוטחת בו. 
לשאלת המראיינת בנוגע לביקורת המופנית אל שר האוצר אמר אהרנוביץ: "אני אישית חושב שעושים לשר האוצר עוול מאוד גדול. הוא בין האנשים שבאמת מעמיקים, גם סוגיות שהוא לא מכיר הוא דואג ללמוד אותם והוא לא עושה לנו חיים קלים".

עוד אמר מנהל הרשות המסים על שר האוצר: "בנושא יחסי ציבור אני פחות עוסק, אבל השר בהחלט מעמיק ומבין בדברים. יש לו ראיה שבעיני היא בריאה. הוא לא מקבל דברים כהווייתם. ואגב, לי לפעמים הראיה הזו עושה חיים קשים".
בנוסף, התייחס אהרונוביץ' לתקציב המדינה ולביטול הפטור מתשלום מכס עד 75 דולר ואמר: "בסופו של דבר הכנסת מחליטה, לא אנחנו". הנושא עלה כבר בעבר תחת הנהגתו של השר הקודם אביגדור ליברמן, אך לא קודמה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לומד?שילך לאוניברסיטה
    איבגי 06/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לנו זמן ללימודים שלו?בחורציק שנה וחצי בתפקיד,מה בדיוק הוא לומד?
    סגור
  • 1.
    יכול להיות שהוא מעמיק וכו, אבל בסוף ההחלטות מוטות משיחי (ל"ת)
    111 05/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור