קריירה ולימודים

הנשים המובילות בחברות ההייטק בישראל סודקות את תקרת הזכוכית

ארגון כל ישראל חברים ארגן את האירוע שהתקיים ברמת גן. על הבמה סיפרו נשים מובילות שונות כיצד הגיעו לעמדות הכוח בהן הן נמצאות. למעלה מ-90% מבוגרות היוזמה מסיימות בגרות של 4 או 5 יח"ל מתמטיקה ומקצוע מדעי מוגבר
מערכת ice | 
סודקות את תקרת הזכוכית (צילום אסי אפרתי עבור אייקון)
ארגון כל ישראל חברים ערך אירוע הוקרה עבור המשתתפות בפרויקט "סודקות את תקרת הזכוכית". התכנית סודקות את תקרת הזכוכית היא תכנית לצמצום פערים בין בנים לבנות בתחומי המדעים והטכנולוגיה ונועה לאפשר עתיד טוב יותר עבור נערות מפריפריות חברתיות וגאוגרפיות. התכנית פועלת מאז שנת 2011 וחברות בה חברות מדעיות טכנולוגיות גדולות. 
בין החברות המשתתפות: טבע, אמדוקס, SAP, סנטינל וואן, טבע, סיילספרוס, מיקרוסופט, אלביט, התעשייה האווירית ועוד. התכנית מתקיימת גם בשיתוף פעולה עם הרשויות המקומיות השונות ברחבי הארץ. למעלה מ-90% מבוגרות התכנית מסיימות את חוק לימודיהן עם תעודת בגרות הכוללת לימוד 4 או 5 יחידות מתמטיקה ומקצוע מדעים מוגבר אחד. 
האירוע התקיים היום במרכז וואהל סנטר ברמת גן ונכחו בו נציגות ונציגים מהחברות השונות וכן תלמידות בתכנית. במהלך האירוע התקיים שיח עם נשים מובילות שסיפרו את סיפור חייהן האישי וסיפרו כיצד הצליחו לפרוץ את תקרת הזכוכית. לאחר מכן הציגו התלמידות את תוצרי לימודיהן יחד עם המנטוריות שליוו אותן.
הילה לוי, מנהלת התכנית, נאמה בטקס ואמרה: "פעילויות התוכנית חותרות להניח את הבסיס לפיתוח ולטיפוח מנהיגות אצל נערות. השותפויות עם חברות הייטק ממלאות תפקיד מרכזי בתוכנית, דרכן הנערות נחשפות לעולם המדע והטכנולוגיה, מכירות לעומק את מגוון התפקידים שיש היום בשוק העבודה, את ההזדמנויות והאתגרים שעולם זה מציע להן. המפגש של הנערות עם נשים בתפקידים משמעותיים, שהופכות למנטוריות עבורן, מעורר השראה עבורן שגם הן יכולות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה