קריירה ולימודים

אפל בדרך לגל התאגדויות עובדים? זה הצעד המפתיע שאושר

עובדי ענקית הטכנולוגיה בסניף הקמעונאות במרילנד הצביעו, לראשונה, בעד שביתה. גל ארגוני עובדים סוחף את ארצות הברית. כיצד הוא צפוי להשפיע על אחת החברות הגדולות בעולם?
מערכת ice | 
חנות אפל (צילום לירון כהן)
הצרות של אפל ממשיכות. עובדי החנות של אפל במרילנד עשו היסטוריה בפעם השנייה. לאחר שהיו הסניף הראשון בענף הקמעונאות בענקית הטכנולוגיה להתאגד - עכשיו הצביע האיגוד בעד אישור שביתה של עובדי הסניף. על פי דיווח ברשת CNN, עובדי הסניף נמצאים במשא ומתן מול אפל בנוגע לתנאי העבודה הנהוגים בסניף. 
על-פי הדיווח, עובדי הסניף מתלוננים כי המשכורות הנהוגות נמוכות ביחס ליוקר המחיה הנהוג באוזר. תלונה נוספת היא על אופי קביעת המשמרות, העובדים בסניף מספרים כי קביעת המשמרות אינה עקבית. האיגוד או עובדי הסניף טרם הכריזו על תאריכי השביתה.
תהליך זה מגיע על רקע גל דיונים על התאגדויות אפשריות בחנויות נוספות של ענקית הטכנולוגיה אפל. לפני כשבוע הצביעו העובדים בחנות אפל בניו-ג'רזי כנגד התאגדות. ארגון האם דרכו מאוגדים עובדי הסניף בבולטימור מסר בתגובה להצבעה כנגד הקמת האיגוד בניו-ג'רזי כי לדעתם מדובר בטקטיקה לא חוקית של ניפוץ איגודים דרכה אפל פועלת. 
"במקום לתת לעובדים להחליט, החברה פנתה אל "ספר המשחק" הרגיל שלה נגד איגודי עובדים כדי להשפיע על ההצבעה", מסר האיגוד בהודעה שהגיע לידי סוכנות הידיעות בלומברג. את ארצות הברית סוחף גל איגודי עובדים, לאחר החזרה המסיבית לעבודה פיזית בסוף משבר הקורונה. עובדים ברשתות רבות ומקומות עבודה שונים בוחרים להתאגד תחת איגודי עובדים על מנת להגן על זכויותיהם בנושאים שונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה