קריירה ולימודים

עובדי הרשת הגדולה בעולם בצעד מדהים: לא יקום איגוד עובדים

עובדי הום דיפו בפילדלפיה דוחים באופן גורף את איגודי העובדים; הצביעו 165 מול 51 נגד הקמת Home Depot Workers United, שהייתה מייצגת 274 עובדים בחנות, לפי המועצה הלאומית ליחסי עבודה, שפיקחה על ההצבעה
מערכת ice | 
קניות (צילום Magma Images)
עובדי רשת הענק הום דיפו בפילדלפיה דחו את איגוד העובדים הראשון שאמור היה לקום אצל קמעונאית שיפוץ הבית הגדולה בעולם במוצאי שבת, כאשר העובדים הצביעו 165 מול 51 נגד הקמת Home Depot Workers United, שהייתה מייצגת 274 עובדים בחנות, לפי המועצה הלאומית ליחסי עבודה, שפיקחה על ההצבעה. לחברה ולארגוני האיגודים יש חמישה ימים להגיש התנגדויות.
התבוסה של המארגנים עלולה להרתיע עובדים אקטיביסטים שהקימו בהצלחה את האיגודים הראשונים ברשתות גדולות, כולל אמזון, סטארבקס, טריידר ג'ו ואפל, אך מאז ספגו מכשולים בהעלאת המשא ומתן הקיבוצי לשטח או בארגון איגודים נוספים. החברה שבסיסה באטלנטה מעסיקה כ-500,000 עובדים ב-2,316 חנויות שלה בארה"ב, קנדה ומקסיקו.
וינסנט קווילס, עובד הום דיפו המוביל את מאמץ ההתאגדות, אמר ל-WHYY-FM שהניסיון לארגן עובדים היה "פקודה גדולה". "זה לא יהיה קרב קל", אמר קווילס. "אבל אתה עושה את הדברים האלה כי אתה מאמין שהם נכונים".
קווילס אמר בעבר כי חוסר שביעות רצון מפיצויים, תנאי עבודה, חוסר כוח אדם והיעדר הכשרה הם בין התלונות שדרבנו את המאמץ להתארגן. לאחר ההצבעה הכושלת של האיגוד, דוברת הום דיפו, מרגרט סמית', אמרה ל-WHYY, "אנו שמחים שהשותפים בחנות הזו הצביעו להמשיך לעבוד ישירות עם החברה. החיבור הזה חשוב לתרבות שלנו, ואנחנו נמשיך להקשיב למקורבים שלנו ולהפוך את הום דיפו למקום מצוין לעבוד בו ולגדול בו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה