דיגיטל וטק
אפל חוטפת אש מהלקוחות: "הורגת את כל מה שפעם אהבנו"
זוהי לא הפעם הראשונה שקמפיין או פרסומת של אפל נכשל בהעברת המסר שהחברה כיוונה אליו ללקוחות. ההתפתחות הטכנולוגית בכלל ובפרט של הבינה המלאכותית, עתידה להשפיע רבות על שוק התעסוקה העולמי ועובדים רבים חוששים לאבד את עבודתם. בנוסף, גם העלייה בשימוש ברשתות חברתיות והשפעתן השלילית. בשל הסיבות הללו, צרכנים ברחבי העולם, הפכו למודעים יותר לסכנות הטמונות בטכנולוגיה ובשימוש בה ועל כן משתמשים בה בצורה מושכלת.Meet the new iPad Pro: the thinnest product we’ve ever created, the most advanced display we’ve ever produced, with the incredible power of the M4 chip. Just imagine all the things it’ll be used to create. pic.twitter.com/6PeGXNoKgG
— Tim Cook (@tim_cook) May 7, 2024
עוד ב-
Perfectly said. It’s a creative concept & good execution, but wow the ad made me surprising sad!
— Marty Swant (@martyswant) May 8, 2024
The song choice also seems to especially idolize tech over real life. Now I just want to avoid screens & spend more time enjoying the world offline.
כתבת של הוול סטריט ג'ורנל, התייחסה גם היא לפרסומת וצייצה בחשבונה הפרטי ב-X: הפורסמת הזאת ממחישה בצורה מושלמת את הטענה שהטכנולוגיה הורגת את כל מה שאי פעם אהבנו. ואז, היא מציגה את זה כדבר טוב. הרבה זמן שלא ראיתי תגובת כאלו שליליות".
This ad perfectly encapsulates the insight that people think technology is killing everything we ever found joy in. And then presents that as a good thing.
— Katie Deighton (@DollyDeighton) May 8, 2024
I haven't seen such a visceral backlash to a spot in a long time. https://t.co/QWIHwPWgJ4
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה