דיגיטל וטק

המכשיר הדק אי פעם והמעבד החדש: אפל משיקה במפתיע דגמים חדשים

אפל חשפה במפתיע את דגמי האייפדים החדשים שלה, מספר שבועות לפני שהיא מקיימת את הטקס השנתי שלה: החברה הציגה שני דגמים חדשים של אפל אייר ודגם חדש של ה-Apple Pencil Pro. אך גולת הכותרת ללא ספק היא דגמי האייפד פרו החדשים
מערכת ice |  1
אפל (צילום vecteezy)
אפל חשפה אתמול (שלישי) במפתיע את דגמי האייפדים החדשים שלה, מספר שבועות לפני שהיא מקיימת את הטקס השנתי שלה, שם בדרך כלל היא מודיעה על מוצרים חדשים שנכנסים לשוק.
אפל חשפה שני דגמים חדשים של  אייפד אייר (iPad Air). דגם בגודל 11 אינץ' ודגם חדש בגודל של 13 אינץ'. שני הדגמים יגיעו עם מעבד M2, נפל האכסון בהם ייגדל ל-128GB, כפול מהדגם הקודם. הוא יגיע ב-4 צבעים: כחול, סגול, לבן-כסוף ואפור. דגם ה-11 אינץ' יעלה החל מ-599 דולר והדגם הגדול יותר, ה-13 אינץ1, יעלה החל מ-799 דולר.
 
נוסף על כך, השיקה אפל את דגמי האייפד פרו החדשים. הדגמים החדשים הם למעשה המתקדמים ביותר שיצרה עד כה החברה, כאשר לראשונה מעבד M4 החדש של אפל יופעל בהם, מה שישדרג את חווית הבינה המלאכותית. בשני הדגמים החדשים, בגודל 11 אינץ' ובגודל 13 אינץ' יהיו מסכי OLED. אבל גולת הכותרת של האייפד פרו החדש - הוא יהיה המכשיר הדק ביותר שהוציאה אי פעם. מחירו מתחיל ב-999 דולר עבור הדגם הקטן וב-1,299 דולר עבור הדגם הגדול יותר.
מוצר נוסף שמצטרף הוא ה-Apple Pencil Pro, כשהעדכון המשמעותי ביותר בו הוא תמיכה ב-"Find My". עוד נוסף למכשיר החדש שנשאר דומה מאוד למה שהיה בדור הקודם שלו: משוב באמצעות רטט בהתאם לשימוש בעיפרון. מחירו: 129 דולר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האם ניתן לרכוש מגדיר שכולל eSIM בארה״ב שיעבוד בארץ? (ל"ת)
    דדי 05/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור