רכב

בלגן בסניפי משרד הרישוי בישראל: השירות הושבת לשעות ארוכות

בעקבות הפגיעה של טרקטור בכבל תת קרקעי של בזק, נותקה התקשורת במערכות הרישוי של משרד התחבורה. לאחר כ-3 שעות, השירות חזר
מערכת ice | 
משרד הרישוי (אילוסטרציה) (צילום פלאש 90)
משרד התחבורה פרסם הבוקר (שני) הודעה לא כל כך לידיעת הציבור המגיעים הבוקר למשרדי הרישוי ברחבי ישראל, כאלו שצריכים לחדש רישיונות נהיגה או לקבל שירות בנוגע למסמכים הקשורים לרכבם. רק לאחר שלוש שעות ללא מענה, השירות חזר כשהתקלה תוקנה.
בהודעה נכתב כי: "בעקבות תקלה טכנית במערך המחשוב של משרדי הרישוי, שירותי הרישוי בכל הסניפים בארץ ושירותי 5678* אינם פועלים הבוקר עד להודעה חדשה. צוותים של מערכות המחשוב פועלים ברגעים אלה להעלאה מחדש של המערכת. לאחר תיקון התקלה והעלאת המערכת, נעדכן את הציבור בהתאם".
לאחר מכן הוסבר מה היה המוקד לתקלה: "בעקבות הפגיעה של טרקטור בכבל תת קרקעי של בזק, נותקה התקשורת במערכות הרישוי של משרד התחבורה. בעקבות התקלה, שירותי הרישוי בכל הסניפים בארץ, העברת בעלות בדואר ושירותי 5678* אינם פועלים הבוקר עד להודעה חדשה. יצוין כי שירותי תשלום דיגיטליים עובדים".
צוותים של בזק פועלים ברגעים אלה לתיקון התקלה ועם סיומה נעדכן את הציבור בהתאם.
רק בשבוע שעבר יצא משרד הרישוי בבשורה ענקית לבעלי מוניות בישראל. על פי דרישת שרת התחבורה, וכמענה לצרכי השוק, מגדילים מספר סניפי הרישוי המעניקים שירות לבעלי מוניות, יוכלו בעלי רישיון להפעלת מונית, לקבל שירותים ייעודיים ב-11 משרדי רישוי, במקום ארבעה כפי שהיה עד היום. 
מטבע עיסוקם, בעלי מוניות נדרשים לבצע יותר פעולות במשרדי הרישוי יחסית לבעלי רכב פרטי, אך בעוד שלרשות בעל רכב רגיל עומדים כ-30 משרדי רישוי בפריסה ארצית, נאלצו בעלי המוניות להסתפק עד כה ב-4 משרדים מחוזיים בלבד, בארבע הערים הגדולות. כעת הורחב השירות לסניפים נוספים בפריסה ארצית: טבריה, עפולה, נתניה,רמת גן, אשקלון, אשדוד ואילת. 

משרד התחבורה מסר כי בימים אלה עובדי משרדי הרישוי המצטרפים לשירות עוברים הכשרה מקצועית בנושא המוניות, וכי בקרוב מתוכננת הרחבת השירות לסניפים נוספים ברחבי הארץ לרווחת הנהגים. ההגעה למשרדי הרישוי מותנית בהזמנת תור מראש באמצעות המערכת הממוחשבת GoVisit - גם לבעלי מוניות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה