רכב

טסלה - מאחורי הקלעים: מרכז המבקרים החדש נפתח

טסלה פתחה את מעבדת גיגה הראשונה שלה בסין, שבה רובוטים ובעלי מלאכה מראים למבקרים כיצד מיוצרים כלי הרכב החשמליים של המותג ב-45 שניות
מערכת ice | 
טסלה (צילום יוטיוב/ Elon Musk Zone)
טסלה פתחה את מעבדת גיגה הראשונה שלה בסין, שבה רובוטים ובעלי מלאכה מראים למבקרים כיצד מיוצרים כלי הרכב החשמליים של המותג ב-45 שניות. פנים הפלדה והאפור של המעבדה בצ'נגדו מחקה את הסגנון של המעבדה בשנגחאי עם השפה הוויזואלית המינימלית והמושתקת שלו כדי להאיר את השטח הרחב. בפוסט בטוויטר, טסלה אסיה מאשרת שהמעבדה בצ'נגדו משמשת כחנות למבקרים לרכישת רכבי טסלה משלהם.
בסדרת תמונות שפרסמה טסלה אסיה, זרועות הרובוטים המפורסמות של טסלה במפעליה, עובדת על המסגרת של טסלה דגם 3 בכוחות עצמן ובזכות מפל המיתרים המחזיק את המסגרת של עיצוב המכונית במקשה אחת.

המעבדה, שעוצבה להידמות לתערוכה, מארחת תאי זכוכית שקופים שבהם מוצגים חלקי רכב כדי ליידע את המבקרים עוד יותר על הציוד המותקן, או שניתן להתקין, ברכבים החשמליים של המותג. כפי שטוענת טסלה אסיה, בתוך המעבדה, המבקרים יכולים להרגיש את "היופי ההארדקור" של טסלה.
 
מעבדת טסלה גיגה הראשונה בסין היא גם מקום שבו אנשים יכולים להיפגש, להישאר לזמן קצר כדי לשוחח ולקיים אינטראקציה עם מעריצי טסלה אחרים. מושבים וספות זמינים בקלות כדי להכיל אנשים, מרווחים כדי להבטיח שהחלל יהיה מקסימלי ולמנוע צפיפות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה