רכב

אילון מאסק וטסלה בדרך לכבוש מדינה חדשה ומסתורית

לא רק עם עם נתניהו. אילון מאסק שוחח ביום שני האחרון גם עם ראש ממשלת מונגוליה, ועל הפרק  - הקמת מפעל טסלה במדינה והתחלת השקעות נוספות מצידו של המיליארדר
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום vecteezy, יוטיוב/ Insider News)
מנכ"ל טסלה, אילון מאסק, וראש ממשלת מונגוליה, לובסאנמסרין אויי-ארדנה, נפגשו ביום שני ודנו בהתרחבות טסלה והשקעות אפשריות במדינת הענק האסיאתית במהלך פגישה וירטואלית.
"הם דנו באפשרות לקבל את פני טסלה למונגוליה עבור מפעל הסוללות שלה לרכבים חשמליים, תוך מינוף הזמינות הרחבה של המדינה ושל מאגרי נחושת ואדמה נדירה, שהם מרכיבים חיוניים בסוללות של המכוניות חשמליות", כך על פי הודעה שפורסמה מטעם הממשל המונגולי.

המדינה במזרח אסיה עשירה במינרלים ומתהדרת במרבצים גדולים של נחושת, זהב ופחם. "ממשלת מונגוליה מחויבת לשתף פעולה עם ארגונים בינלאומיים כדי לעזור להגביר את הפיתוח של טכנולוגיות חדשות ולהעלות השקעות במדינה", נכתב בהודעה.
השניים אף שוחחו על הבאת Starlink – ספקית מסופי תקשורת ושירותים לוויינית המופעלת על ידי SpaceX מיסודה של מאסק – למונגוליה. Starlink נרשמה כחברה במונגוליה בשנת 2022 וצפויה לצאת לאזור השנה.
הפגישה של מאסק עם המנהיג המונגולי מגיעה לאחר שהמיליארדר נפגש בשבוע שעבר עם סגן ראש ממשלת סין, דינג שוקסיאנג, ועם בכירים אחרים בסין, על רקע המתיחות עם ארה"ב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה