רכב

טסלה מסתבכת? אלפי תלונות של לקוחות הוסתרו

דגם Y של מכונית הטסלה הפך לרכב הנמכר ביותר ברבעון הראשון של שנת 2023, אך לא הכול ורוד. האתר הגרמני handelsblatt חושף אלפי תלונות של לקוחות כנגד תכונות נהיגה עצמית מלאה (FSD) של רכבי טסלה. התלונות עצמן הוסתרו על ידי החברה
מערכת ice |  1
טסלה (צילום unsplash)
100 ג'יגה בייט של נתונים של טסלה הודלפו לאתר הגרמני handelsblatt המכילים אלפי תלונות של לקוחות אשר גורמות לדאגה רצינית לגבי הבטיחות של תוכנות נהיגה עצמית מלאה (FSD) של טסלה.
התלונות, שדווחו ברחבי ארה"ב, אירופה ואסיה, החלו בשנת 2015 ומגיעות עד למרץ 2022. במהלך תקופה זו, לקוחות טסלה דיווחו על למעלה מ-2,400 בעיות בהאצה עצמית ו-1,500 בעיות בלימה, כולל 139 דיווחים על "בלימת חירום לא מכוונות" ו-383 דיווחים על "עצירות פנטום" מאזהרות שווא להתנגשות.
חלק מהאירועים שהוזכרו על ידי האתר הגרמני כוללים תיאורים של האופן שבו מכוניות "בולמות או מאיצות בפתאומיות". בעוד שחלק מהנהגים השיגו בבטחה שליטה על הרכב שלהם, אחרים "הגיעו לתעלה, פגעו בקירות או התנגשו בכלי רכב שמתקרבים".
המסמכים שהושגו על ידי האתר הגרמני מתארים גם את המדיניות של טסלה כשהיא מגיבה לבעיות שחווים לקוחות ומראים כי טסלה שומרת את הבעיות לעצמה.
על פי הפרסום, לכל אירוע יש נקודות ל"סקירה הטכנית". העובדים שמכניסים סקירה זו למערכת מבהירים באופן קבוע כי הדוח הוא "לשימוש פנימי בלבד". כל ערך מכיל גם את ההערה בהדפס מודגש שמידע, אם בכלל, מותר להעביר רק בצורה "מילולית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אמר רב יהודה אמר רב: כל המבזה תלמידי חכמים אין לו רפואה (ל"ת)
    מרגיש טוב? 05/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור