רכב

יונדאי בקרב מול טסלה: זה המהלך השאפתני של היצרנית

"אנחנו מפתחים כעת שתי פלטפורמות ייצור נוספות וזה יאפשר לנו לקבל 18 דגמים עד 2030. אנחנו שואפים להשיג 2 מיליון מכירות EV שנתיות בסביבות 2030", אמר מנכ"ל חברת יונדאי, ג'ייהון צ'אנג
מערכת ice | 
רכב חשמלי (צילום freepik)
יצרנית הרכב הדרום קוריאנית יונדאי, מגבירה את יכולות הייצור שלה ושואפת להפוך לאחת משלוש יצרניות הרכב החשמליות המובילות בעולם עד שנת 2030. יצרנית הרכב משקיעה רבות במחקר ופיתוח, בונה מפעלים ופלטפורמות חדשות ומתעסקת בהרחבת קווי הייצור שלה, הן מבחינת היכולות והן מבחינת הנפח.
"אנחנו מפתחים כעת שתי פלטפורמות ייצור נוספות וזה יאפשר לנו לקבל 18 דגמים עד 2030. אנחנו שואפים להשיג 2 מיליון מכירות EV שנתיות בסביבות 2030", אמר מנכ"ל חברת יונדאי, ג'ייהון צ'אנג.
רכבי החשמל של יונדאי מפותחים כיום על פלטפורמת EV מתקדמת בהתאמה אישית, הפלטפורמה המודולרית העולמית של יונדאי אלקטריק (E-GMP). רכב השטח הקרוסאובר Ioniq 5 לשנת 2021 היה הדגם הראשון בתת-מותג ה-EV ממוקד Ioniq של יונדאי שפותח על ה-E-GMP. היצרנית השיקה לאחר מכן את דגם Ioniq 6 סדאן בשנת 2022. פלטפורמת EV מגדילה את הייצור של דגמים עתידיים ומפחיתה את עלויות הפיתוח והייצור.
"חשוב שתהיה לנו פלטפורמת EV ייעודית. פלטפורמת ה-EV שלנו, שהיא ה-E-GMP, היא גורם חזק להבטיח את הביצועים, האמינות והשימושיות של ה-EV. אני חושב שזה נכון מאוד גם לעתיד", אמר צ'אנג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה