רכב

מאיה קיי חושפת את הרכב החדש: כמה שווה 'אוסקר'?

מאיה קיי שזכתה בתואר השורדת האהובה, אספה את הרכב LeapMotors TO3 החשמלי ששוויו כ-99,900 שקל, והתמוגגה: "הבוקר שהיה לי אמאלה, התינוק שלי, אוסקר. תודה תודה תודה". עוד הוסיפה בסטורי אחר: "המדריך למתחיל לאוטו חשמלי הוא לא עושה רעש בכלל"
מערכת ice | 
מאיה קיי (צילום מיכאל טומרקין)
בגמר "הישרדות" של רשת 13, מאיה קיי זכתה בתואר משלה ונסעה הביתה ברכב חדש. אחרי יותר ממיליון הצבעות השורדת האהובה של העונה הייתה הדוגמנית הצעירה והתואר זיכה אותה ברכב LeapMotors TO3 חשמלי ששוויו כ-99,900 שקל, על פי האתר הרשמי של המותג. מי שלא עמד להצבעה הוא מאור שושן שהודח ממש בתחילת העונה.
בסטורי שהעלתה כתבה: "הבוקר שהיה לי אמאלה, התינוק שלי, אוסקר. תודה תודה תודה". עוד הוסיפה בסטורי אחר: "המדריך למתחיל לאוטו חשמלי הוא לא עושה רעש בכלל, התמוגגתי קצת והפרצוף אבוד".
כמו כן, לאחר שקיבלה את הרכב המאובזר והחדש שלה, קיי אמרה בהתרגשות: "מתרגשת ואסירת תודה שנפל בחלקי לקבל את אהבת הקהל ולזכות ברכב חשמלי מטורף".
באשר למוסאיוף, על פי בדיקה בחשבון המחשב את שיעור המס עבור סכום של מיליון שקל, גובה המס עומד על 360,103 שקל עם 36% מס לתשלום, מה שמשאיר 639,987 שקל בידיה של המנצחת של העונה.
מוסאיוף (53) הייתה המתמודדת המבוגרת ביותר בעונה הנוכחית של תוכנית הריאליטי, והיא אחת המתמודדות הכי המבוגרות שזכו בתוכנית בעולם, אם לא המבוגרת ביותר: "אני האישה השורדת המבוגרת ביותר בעולם שזכתה אי פעם בהישרדות", אמרה רגע אחרי הגמר.

מוסאיוף, אם לארבעה ילדים, עבדה לפני השתתפותה "בהישרדות" בתור מזכירה רפואית בחולון. היא גברה על המתמודד הצעיר ביותר, טל מורד בן ה-21, סהר כהן בן ה-26 וגל רובין בת ה-32 שהגיעו עימה לגמר, לאחר שזכתה בשישה קולות לעומת הקול היחיד שהיה לכהן בעת ההכרזה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה