רכב

נהג לקסוס דרס רופא שרכב על אופניים לפני שדקר אותו למוות

מסיבות שאינן ברורות, נהג לקסוס לבנה דרס שלשום רופא שרכב על אופניו ולאחר מכן יצא מהרכב ודקר אותו למוות. התוקף נעצר ונלקח לחקירה, טרם ברור מה היה המניע שלו לפשע האלים
מערכת ice | 
סכין (צילום unsplash)
הקטל והאלימות בכבישים מתרחשים לא רק במדינת ישראל. משטרת קליפורניה חוקרת בימים אלו את הרצח של רופא בשם מייקל מאמון (58) שנדרס ונדקר למוות על ידי נהג לקסוס, בשם ואנרוי אוון סמית' (39).
האירוע הטרגי התרחש שלשום בשעות הצהריים, כאשר מאמון יצא לרכיבה על אופניו. על פי ההערכות הוא רכב כראוי בשביל המיועד לאופניים עד לרגע בו נהג רכב לקסוס לבן התנגש בו בעוצמה מאחור והעיף את מאמון ישר לכיוון הצומת הקרובה. לאחר מכן, סמית' יצא מרכבו, כשבידיו סכין, והחל לדקור את מאמון.
עדי ראייה שהיו במקום אמרו שלסמית' היה גם רובה אוויר בידיו. אותם עדי ראייה הצליחו לסרן את התוקף עד לרגע הגעת המשטרה למקום. הכוחות עצרו את סמית' ואכן מצאו את הסכין בזירה. מאמון הובהל לבית החולים, כשהוא סובל מפציעות חמורות ביותר, ושם הלך לעולמו.
על פי חקירה ראשונה מסתמן כי שני הגברים לא הכירו אחד את השני ובעת זו לא ידוע מה המניע של סמית' להרוג את הרופא, שעבד במקצועו במחלקת טיפול נמרץ באחד מבתי החולים באזור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה