רכב

בולען חדש בתל אביב: זה הרחוב המבוקש שמהווה סכנה

המכה נמשכת: בור חדש נפער בכביש ברחוב אלנבי 29 בעיר ללא הפסקה, כאשר המשטרה מסרה כי השוטרים במקום מכוונים את התנועה בנתיב הנגדי. נהגים המגיעים למקום התבקשו לנהוג במשנה זהירות ולציית להוראות השוטרים במקום
מערכת ice | 
המכונית שנפלה לבולען (צילום רשתות חברתיות)
מכת הבולענים שפוקדת את תל אביב בחודשים האחרונים לא נפסקת. בור חדש נפער הבוקר (שבת) בכביש ברחוב אלנבי 29 בעיר ללא הפסקה, כאשר המשטרה מסרה כי השוטרים במקום מכוונים את התנועה בנתיב הנגדי. נהגים המגיעים למקום התבקשו לנהוג במשנה זהירות ולציית להוראות השוטרים במקום.
על פי הבדיקות הראשוניות, הבור נמצא בקרבת עבודות שביצע קבלן בקו הסגול, וצוותים שהוזעקו כבר פועלים לסגירתו ופתיחה מהירה של הכביש, לפי הדיווח של חן זנדר ברשת 13 במקום נמצא צינור ביוב גדול, ונבחן האם הבור נפער כתוצאה מכשל בצינור או פגיעה בו.

למי שכבר הספיק לשכוח, רק בחודש נובמבר האחרון נפער בולען בצומת הרחובות אבן גבירול וצייטלין במרכז תל אביב, מה שגרם לכך ששני נתיבים ברחוב אבן גבירול לכיוון צפון נחסמו למעבר כלי רכב. 
חודשיים לפני כן נפער הבולען אולי המפורסם ביותר בנתיבי איילון לכיוון דרום, סמוך למחלף השלום שגרם לפניקה גדולה. העלייה לרחוב השלום הייתה סגורה במשך שבועיים לצורך בדיקות בטיחות, עד שנפתחה לתנועה לאחר פענוח תוצאות הבדיקות של תת-הקרקע שהתבצעו כדי לבדוק האם יש חשש לאירועים נוספים בהמשך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה