בארץ

בולען נוסף בהוד השרון: שלושה בניינים פונו עקב חשש לקריסה

שלושה בנייני מגורים בהוד השרון פונו אמש מחשש לזליגת אדמה באזור, בעקבות פגיעה של טרקטור בפיגומי בניין בהליכי תמ"א. לטענת התושבים הם התריעו על ליקויים בבנייה חודשים רבים אך דבר לא נעשה
מערכת ice | 
המכונית שנפלה לבולען (צילום רשתות חברתיות)
בולען נוסף נפער בהוד השרון, פחות משבוע לאחר שבולען אחר התגלה באחת השכונות וגרר אל תוכו רכב פרטי. המחדל הנוכחי התרחש ברחוב הצנחנים בעיר, לאחר שטרקטור התנגש בייסודי בניין שנמצא בהליכי תמ"א וכך גרם לקריסה של האדמה במקום.
המקרה אירע אמש (חמישי) באזור בבניין בו עתיד היה להיבנות חניון רובוטי. משיחה של ראש העיר, אמיר כוכבי, עם גופי התקשורת התברר כי הרשויות מכירות ליקויים בעבודות הבנייה באתר ושבעבר כבר היו דיווחים על זליגת קרקע. בעקבות המאורע החדש, שלושה בניינים באזור פונו במהרה והעירייה דואגת לדיירים למקומות לינה חלופית.
לצד פינוי הבניינים נסגר קטע כביש באזור מחשש לקריסת פיגומים והחל הליך הזרמת בטון לחללים. היום (שישי) תתבצע הערכת מצב על מנת להבין מתי ניתן יהיה להודיע למשפחות שהן יכולות לחזור לבתיהן. 
ראש העיר כוכבי מסר ל'ישראל היום': "זה פרויקט שנמשך לא מעט זמן. החליפו פה כמה קבלנים. היו פה מאגף ההנדסה של העירייה בחודשים האחרונים וגם קונסטרוקטורים שבדקו את העבודות. לא ברור לנו מה נעשה בימים האחרונים במקום. על פניו נראה שיש כאן רשלנות. אנחנו מנסים להבין את משמעות הבור ואיך לטפל בו".
דיירים מהבתים באזור טענו שהתריעו על המחדלים כבר לפני חודשים. יתרה מכך, אחת הדיירות מסרה שלאחר פגיעת הטרקטור ביסודות הבניין, צוות הבנייה לא דיווח על כך לעירייה אלא הדיירים היו אלו לעשות זאת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה