נדל"ן ותשתיות

משרד הבריאות באזהרה חמורה לתושבי השרון: "חשש לאיכות המים"

משרד הבריאות הוציא הודעת אזהרה לתושבי כפר הרא"ה לפיה בעקבות פיצוץ צינור מקורות ישנו חשש לאיכות המים, וכי לתושבים יש צורך להרתיח את המים לפני שתייה, בישול, הכנת תרופות וצחצוח שיניים
מערכת ice |  1
משרד הבריאות באזהרה חמורה (צילום freepik)
משרד הבריאות הוציא אמש (רביעי) הודעה חריגה לתושבי כפר הרא"ה שבמועצה האזורית עמק חפר שבשרון. על פי ההודעה עולה כי בעקבות פיצוץ של צינור מקורות, יש חשש גדול מאיכות המים.
בהודעה שהוציא משרד הבריאות ובה הוא קורה להיזהר משתיית המים נכתב: בעקבות פיצוץ צינור מקורות באזור כפר הרא"ה וחשש לאיכות המים, משרד הבריאות מנחה כי יש צורך להרתיח את המים לפני שתייה, בישול, הכנת תרופות וצחצוח שיניים. ניתן להשתמש במים לצרכי רחצה וסניטציה". עוד נכתב כי "ספק המים הונחה לבצע פעולות לתיקון התקלה וביצוע בדיקות".
לאחרונה מתרבים המקרים של פיצוץ צינורות מים המוטמנים בקרקע. כזכור, בשבת האחרונה נפער בולען ברחוב הגנים שבהוד השרון, כתוצאה מתקלה בתשתית המים התת-קרקעית. רכב נפל לבולען ובנס ניצל הנהג שהצליח להימלט. ראש עיריית הוד השרון אמר כי פיצוץ צינור מים בקוטר של 12 צול מתחת לכביש הביא לתזוזות המצעים הכבושים מתחת לאספלט, ושל האדמה תחתם. לפני כשבועיים אירע פיצוץ בצינור מים בגבעתיים גבול תל אביב, מה שגרם להצפה בצומת הרחובות משה דיין ודרך השלום וסגירת כבישים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    משחקים אותה דואגים למישהו..
    ראובן 01/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שבתכלס אתם מזיקים. אמון בכם 0
    סגור