רכב

טסלה שוברת שיאים: זו כמות הרכבים שמסרה בנובמבר

המספר החדש - 100,291 מסירות מתוצרת סין, מסמן עלייה של 40% מאוקטובר ו-89.7% יותר מאשר שנה קודם לכן
מערכת ice | 
מניות טסלה (צילום unsplash, אינסטגרם/ אילון מאסק)
טסלה סיפקה בנובמבר 100,291 רכבים חשמליים מתוצרת סין, המכירות החודשיות הגבוהות ביותר מאז פתיחת המפעל שלה בשנחאי בסוף 2020, כך נכתב ביום שני בדו"ח של Xinhua.
המספר מסמן עלייה של 40% מאוקטובר ו-89.7% יותר מאשר שנה קודם לכן, לאחר שיצרנית הרכב האמריקאית העלתה את התפוקה במפעל שנחאי, הורידה מחירים עבור הדגמים הנמכרים ביותר והציעה תמריצים לקונים סינים.

עם זאת, BYD הובילה את כל המותגים במכירות EV של סין בנובמבר ב-229,942 מכוניות חשמליות כולל היברידיות פלאג-אין וכלי רכב חשמליים טהורים, פי שלושה יותר משנה קודם ויותר מכפליים ממספרה של טסלה, כך עולה מנתוני איגוד הרכב הנוסעים בסין.
BYD היה מותג הרכב הנמכר ביותר בסין בארבעת השבועות הראשונים של נובמבר, כך עולה מנתונים מ-China Merchants Bank International, שהם עולים על מותג פולקסווגן במהפך שמדגיש את הלחץ על מותגים עתיקים בשוק הרכב הגדול בעולם.
בתוך כך, טסלה מתכננת לצמצם את תפוקת דצמבר של דגם Y במפעל שלה בשנחאי ביותר מ-20% מהחודש הקודם, כך מסרו ביום שני שני אנשים בעלי ידע בתוכנית הייצור של ענקית הרכב החשמלי. טסלה לא הגיבה מיד לבקשה להגיב על הקיצוץ המתוכנן, שדיווחה לראשונה על ידי בלומברג, ורויטרס לא הצליחה לברר מיד את הסיבה להפחתה.
רמות המלאי במפעל בשנחאי של טסלה עלו בחדות לאחר שהשלים שדרוג של מתקני הייצור בקיץ, כאשר מלאי EV גדל בקצב המהיר ביותר אי פעם באוקטובר. יצרנית הרכב האמריקנית הורידה את המחירים של מכוניות דגם 3 ודגם Y ב-9% בסין והציעה תמריצי ביטוח, שעזרו להגביר את מכירות מכוניות מתוצרת סין בנובמבר ב-40% מאוקטובר וב-89.7% יותר בהשוואה לשנה. לִפנֵי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה