רכב

טסלה ממשיכה להסתבך: ריקול נוסף ל-80 אלף מכוניות

לאחר שנה גדושה בתקלות ומכשולים, חברת טסלה בסין מודיעה על ריקול נוסף למבחר רחב של דגמים עקב ליקויים בחגורות הבטיחות ובתוכנה של הרכבים
מערכת ice |  1
טסלה (צילום vecteezy, יוטיוב/ tesla)
לאחר שנדרשה לבצע ריקול על מאות אלפי רכבים בחודשים האחרונים, חברת הרכבים החשמליים של אילון מאסק מודיעה היום על ריקול נוסף בסין בהיקף של 80 אלף רכבים ואף יותר. הסיבה לריקול היא חשד בתקלה בתוכנה של הרכב לצד בעיה נוספת בחגורות הבטיחות.
על הודעה רשמית של טסלה בסין, מדובר במספר דגמים של החברה אשר יוצרו החל משנת 2013. יתרה מכך מסתמן שטסלה תחזיר את הרכבים לאחר שתטפל בבעיות שזיהתה. 
כאמור החברה נאלצה לבצע ריקול על קרוב ל-70 אלף רכבים מדגם S ו-X שיובאו לסין בין השנים 2013-2020 לאחר שהתגלו תקלות בתוכנה, שהשפיעו על הסוללה של הרכבים. ריקול נוסף בוצע על קרוב ל-3 אלף רכבים ממודל 3 שיוצרו החל משנת 2019 ועוד קרוב ל-11 אלף רכבים שיוצרו במפעלים בסין מאותו המודל - כל אלו לאור חשד בליקוי בטיחות של חגורות הבטיחות. לטענת טסלה אלו נמצאים בבדיקה וגם יוחזרו לבעלים.
באפריל האחרון החברה ביצעה ריקול על קרוב ל-128 רכבים מדגם 3 בסין לאחר זיהוי של תקלות במוליכים שעלולים להביא לכדיי התנגשויות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תשמעו אתם אתר הזייה
    אוהד 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחח באמת שכבר הכתבות שלכם חסרות משמעות
    סגור