רכב

יצרנית הרכב בהודעה מוזרה לנהגים: רוצים לנהוג מהר? שלמו

כמו טסלה וב.מ.וו, גם מרצדס תגבה מנהגי מכוניות חשמליות 1,200 דולר בשנה כדי לנסוע מהר יותר. הלקוחות כבר מתלוננים
מערכת ice |  1
מרצדס Vision EQXX החשמלית (צילום יח"צ)
מרצדס בנץ מתכננת לגבות מבעלי קו המכוניות החשמליות היקר שלה דמי מנוי של 1,200 דולר בשנה כדי להגביר את יכולתם להאיץ במהירות, לפי דיווח. חבילת המנויים, המיועדת לדגמי ה-EQ הכל-חשמליים הקרובים של מרצדס, דומה ל"מצב Ludacris" של טסלה שהוצג ב-2016, המעניק לנהגים דחיפה תאוצה תמורת תשלום חד פעמי של 10,000 דולר.
המהלך מגיע חודשים ספורים לאחר שב.מ.וו עוררה זעם על הניסיון לגבות תשלום חודשי עבור מושבים מחוממים, מה שיכול להיות תחילתה של מגמה בתעשיית הרכב לקראת מנויים בתשלום עבור תכונות שנהגים נחשבו זה מכבר כסטנדרט.

מגזין הרכב The Drive זיהה לראשונה חבילת מנוי "הגדלת האצה" שסומנה כמגיעה בקרוב באתר של מרצדס. החבילה מציעה עליית תאוצה של 0-60 מייל עד שנייה אחת, כמו גם מומנט ותפוקת מנוע משופרים לכל דגמי ה-EQ. החבילה תעלה לבעלי רכב רק סכום שווה ערך ל-100 דולר לחודש.
שיפורי ביצועים דומים יעלו בדרך כלל הרבה יותר מ-1,200 דולר אם משלמים לחלוטין מראש, לפי gearpatrol.com, אבל המעבר לעבר מנויים לתכונות רכב פירושו שהבעלים לא יוכלו למכור מחדש רכב עבור התכונות שלו, כפי שהיו עושים אם התכונות שלו. נבנו.
אם המנויים לתכונות מכוניות יתפסו את העסקה כמשתלמת, הם יכולים לפתוח מיליארדי דולרים בשנה בהכנסות מתעשיית הרכב, כך דיווח הפוסט באוגוסט. "לשם פנינו מועדות פנינו. אתה תצטרך מנוי כדי לעשות כל דבר במכונית שלך. רוצה לחבר את הטלפון שלך? 20 דולר לחודש. רוצה ללכת הפוך? זה תוספת של 300 דולר, בבקשה", התלונן משתמש טוויטר אחד.
בהצהרה נכתב בחלקו: "זה נותן ללקוחות את האפשרות להוסיף פונקציונליות חדשה מבוססת תוכנה ומידה של גמישות בכך שהם יוכלו לבדוק, ולאחר מכן להחליט אם לרכוש או לא לרכוש מאפיין רכב שלא היה זמין בתחילה ב- זמן רכישת הרכב המקורי.
מרצדס לא הגיבה לבקשת הפוסט להגיב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נהיו כמו הוט. חבילות נסיעה לאן הגענו (ל"ת)
    זה אמיתי? 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור