רכב

שופרסל הסתבכה בענק? הלקוח תובע 200 אלף שקל

נהג מונית שטוען כי החליק על רוטב שנשפך על הרצפה, דורש מאות אלפי שקלים מהרשת ומחברת הניקיון. השתיים דוחות את התביעה על הסף ומאשימות אותו
מערכת ice |  7
שופרסל (צילום pexels)
על פי פרסום באשדוד נט, נהג מונית שהחליק לכאורה בסניף שופרסל דיל בעיר על רסק עגבניות שנשפך מצנצנת מרוסקת, תובע מהרשת סכום של כ-200 אלף שקלים כפיצוי וכן גם מחברת הנקיון שהועסקה בסניף המדובר.
התביעה הוגשה באמצעות עורך דין דותן לינדנברג עבור נהג המונית (60), שהגיע לפני כ-3 שנים בליווי אשתו ובנו לאחד הסניפים באיזור התעשייה. צנצנת רוטב שהתנפצה והרוטב בה נשפך על רצפת הסופרמרקט הביא לכאורה לכך שהנהג החליק ונפגע בידו ובירך ימין שלו.

על פי אשדוד נט, בקופת החולים מצאו כי הוא סובל מהגבלות ביד ימין וחרף טיפולי הפיזיותרפיה ומשככי הכאבים לא חל שיפור בתפקודו. כירורג מומחה שבדק אותו מטעם התביעה, קבע כי הוא סובל מנכות לצמיתות בשל הגבלה בתנועת יד ימין.
על כן, נהג המונית תובע פיצוי עבור הפסדי שכר, זכוות סוציאליות ופנסיוניות, כאב וסבל ועזרת צד ג'. כמו כן, יש לציין כי שופרסל וחברת הביטוח ביקשו לדחות התביעה על הסף, משום שלדבריה האירוע לא דווח מעולם וכנראה החליק באשמתו והפנתה את התביעה אל חברת הנקיון שמצדה טענה כי בסופרמרקט ישנם מקומות "המועדים לפורענות ורטובים וסכנה מסויימת אורבת בכל מקום ברחבי המרכול".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    התחלקתם על השכל?
    ערן 10/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה עם מחזור של מאות מיליונים "תאכל אותה" בגלל 200 אלף ש"ח? חוץ מזה יש לה ביטוח. היא תשלם השתתפות עצמית של כמה אלפי שקלים בודדים.
    סגור
  • 6.
    נו באמת
    אורי 10/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    תגובה של סופר סל וחברת הנקיון, נראה לכם שאם תגובות כאלה זה יעבוד בבית משפט יש לכם ביטוח תפעילו אותו יאלההה קדימה
    סגור
  • 5.
    זאת אחריות של הסופרמרקט
    יוני 10/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מה זה הקשקוש הזה? לשום הייתי בסופר למי רוי והיה צנצנת של רוטב עגבניות על הרצפה. הקופאי לא רואה והעובדים בחוץ מדברים. ביקשתי מהקופאי שינקו את הרוטב כי אפשר להחליק. הוא יצא וקרא לעובדים שינקו זאת אחריות של הסופר לנקות מוצרים שנשפכו.
    סגור
  • 4.
    ואהו איזו הסתבכות ואהו ואה ויאה שופרסל עומדת לקרוס (ל"ת)
    אזרח 10/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 3.
    עדה רעה
    פרסים רעים 10/2022/24
    הגב לתגובה זו
    3 2
    פרסים אסון לעולם
    סגור
  • 2.
    אבי, עוד פעם אתה מנסה לעקוץ?
    אביגדור בומבי 10/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 3
    לכו לבית שלו בלילה,עושה דאווינים. הבנאדם יכול לנגן את התשיעית של בטהובן. עשה את זה בחצי חינם , הבעלים מקושרים חזק עם כל מיני אנשים ,שלחו לו הודעה שיזהר, פתאום הוא חזר ללכת. בקיתור אבי די, תפסיק להיות כזה גרידי. אוהבים המשפחה והילדים
    סגור
  • 1.
    יהודים די כבר
    ערן החכם 10/2022/24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    תביעה ממוצאת לסחוט כסף
    סגור