מינויים

שופרסל על הכוונת: יקי ודמני דורש פיצויים במיליוני שקלים

יקי ודמני דורש פיצויים על סך 8.5 מיליון שקלים לאחר שפוטר מתפקיד חבר הדירקטוריון בשופרסל, במכתב שלח לבכירי החברה הוא פירט על הכשלים ודרש להיחשף למסמכים שהובילו לפיטוריו

מערכת ice |  1
יקי ודמני (צילום פייסבוק/יקי ודמני)
יקי ודמני, מי שלפני חצי שנה הודח מתפקיד יו"ר דירקטוריון שופרסל ומהחברה בכלל והבוקר הוא מפנה אצבע מאשימה כלפי הרשת. אם לא די בכך ודני דורש פיצוי בסך 8.5 מיליון שקלים, ראשון לדבריו ולא סופי - וזאת באמצעות עורך דין. ודמני הבהיר לחברה כי הוא נערך למאבק משפטי ממושך נגדה, כך על פי 'כלכליסט'.
"אי סדרים חמורים ביותר בהתנהלות החברה ובממשל התאגידי שלה. לצד אי סדרים קשים בהתנהלותה הכספית ובדיווחים השונים, בניגוד לחובותיה לרשות ניירות ערך" כתב ודמני במכתב ששלח אל עורכי הדין של שופרסל.
בנוסף לכך דרש ודמני, שורה של מסמכים הנוגעים להליך הדחתו, אך לעת עתה שופרסל מסרבת לדבריו להעמיד אותם לרשותו. רשות ני"ע בודקת שורה של אירועים סביב החברה, שחלקם פורסמו באמצעי התקשורת, אולם זו הפעם הראשונה שודמני עצמו עומד בגלוי מאחורי הטענות. הטענות שמעלה ודמני במכתבו מתמקדות בכשלים בהעברת מידע מצד המנכ"ל דאז אברכהן, שכיהן גם בעבר כדירקטור בחברה. ודמני טוען כי מידע מהותי הועבר לעתים באיחור, לעיתים באופן חלקי ולעתים לא הועבר כלל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נראה כמו ניסיון סחיטה (ל"ת)
    חיים חיים 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור