רכב

ראש עיריית ראשל"צ נגד נת"ע: "לא השכילה לייצר תכנית ראויה"

במכתב חריג ששלח למנכ"ל נת"ע, ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך דורש טיפול בעומסי התנועה החריגים בעירו בעקבות העבודות. במכתבו דרש פתרון תוך שבוע
מערכת ice | 
רז קינסטליך (צילום גיא קרן, באדיבות דוברות עיריית ראשון לציון)
"חברת נת"ע, בראשותך, לא השכילה לייצר תכנית ראויה ושלביות לביצוע הפרויקט באופן שיאפשר שמירה נסבלת על מרקם החיים האורבני במרחב זה והסדרי התנועה באזורים לא עומדים בקנה אחד עם תנועת וצפיפות הרכבים", כך כתב ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך למנכ"ל נת"ע.
המכתב נשלח בעקבות כך שלאחרונה עומסי התנועה הממושכים ברחבי ראשון לציון מכבידים על תושבי העיר וראש העיר לא נשאר חייב. במכתב הוא דרש כי בתוך שבוע יקבל תוכנית לשיפור זרימת התנועה ובמידה והדבר לא יבוצע הוא יפעיל את כל סמכויותיו על מנת לעצור את העבודות.
מנת"ע נמסר ל-mynet ראשון לציון: "העבודות בקו הירוק של הרכבת הקלה בעיצומן, לקראת העברתו לזכיין לבניית תשתית הרכבת... נת"ע עושה מאמץ גדול למנוע עומסי תנועה באזורי העבודה, ואף פעלה ביתר שאת להתקין הסדרי תנועה מיוחדים לצד תגבור כוחות השוטרים והפקחים. למרבה הצער ולמרות המאמץ, נוצרו במהלך חופשות החגים פקקים חריגים הדורשים את מעורבות העירייה בהכוונה מוקדמת של הציבור. סוגייה זו תועלה מול הגורמים הרלוונטיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה