תיירות

זה הפרויקט התיירותי שעיריית בית שאן מבקשת לתקצב

עיריית בית שאן ביקשה מוועדת צוות תקציב ופיתוח במשרד התיירות לתקצב את פיתוח התשתיות התיירותיות בעיר העתיקה בתקציב של כ-43 מיליון שקל
מערכת ice |  1
ראש העיר בית שאן, ז'קי לוי (צילום דוברות עיריית בית שאן)
אחרי שלוש שנים של הפסקה, ועדת הצת"פ (צוות תקציב פיתוח) התכנסה, והרשויות המקומיות הציגו בפניה את הפרויקטים התיירותיים הדרושים בשטחן, כך מדווח אתר mynet. בין היתר, הציגה עיריית בית שאן לוועדה את פרויקט 'הרחבת פיתוח התשתיות התיירותיות בעיר העתיקה' שעלותו הכוללת היא 43.5 מיליון שקל, מתוכם משרד התיירות אמור לשלם כ-30.5 מיליון שקל. אם הפרויקט אכן יאושר בוועדה, הוא אמור לצאת לדרך בשנה הקרובה. 
שר התיירות, יואל רזבוזוב ממפלגת "יש עתיד" אמר: "לבית שאן יש פוטנציאל תיירותי רב ולכן כשהתחלנו לבחון פרויקטים, מצאנו את בית שאן כמקום שיכול להניב הכנסות למשק הישראלי ולייצר מקומות עבודה לתושבי האזור". 
כזכור, לפני כמה חודשים הכריז משרד התיירות כי ישקיע מאות מיליוני שקלים בפיתוח תשתיות ציבוריות בערים. התקציב, שעומד השנה על כ-300 מיליון שקל, יינתן לרשויות מקומיות ולגופים ציבוריים המבקשים סיוע בהקמת פרויקטים שיתרמו בצורה משמעותית לתיירות הנכנסת ולתיירות הפנים. 
כחלק ממדיניות הסיוע, הוחלט על הקמת תשתית תיירותית ציבורית תומכת סביב מתקני אכסון ונקודות לינה תיירותיים קיימים, כולל כאלה שנמצאים בשלבי ביצוע מתקדמים. עוד פרויקטים שנכללים בתוכנית הם שבילי אופניים, פיתוח תשתיות תיירותיות בצירי תנועה תיירותיים מרכזיים ופיתוח תשתיות ציבוריות בסמוך לשביל ישראל ועוד. אמות המידה לדירוג הפרויקטים לפיתוח התשתיות התיירותיות הציבוריות כוללות תרומה לתיירות נכנסת ולתיירות פנים, תרומה לפיתוח כלכלי של האזור, קיום אתר תיירותי או אכסון מלונאי בקרבת הפרויקט ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בושה וחאפה של ראש עיר
    אחד שנגעל מהעיר 10/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הזנחת העיר הכל רקוב סביבך סלח לי.... גם מעניין אותי איך יגאל ניהיה קבלן גדול הכל התחיל ממכרז של קבלן גינון בעיריה.... אחכ שטח פה ושם לבנות דירה בבני ביתך ואחכ קבלן גדול וההתמחות שלו להיות מקורב לצלחת טפרופו יגאל בנאדם טוב אבל תמוה בעיניי קצב ההתקדמות של מקורב
    סגור