תיירות

רזבוזוב ביקר בבית שאן: זו תכנית פיתוח התיירות בעיר

שר התיירות ביקר בבית שאן ונפגש עם ראש העיר ז'קי לוי, כצעד נוסף בדרך להתחלת תכנית התיירות בעיר שתכלול הקמת מדרחוב שיחבר בין העיר החדשה לעיר העתיקה: ?"מפתיע עד כמה הציבור בישראל לא מכיר את היופי והעתיקות שקיימים כבר מאות שנים בבית שאן - עיר שיכולה להיות פנינה תיירותית"
מערכת ice | 
יואל רזבוזוב וזקי לוי (צילום דודו כהן)
שר התיירות יואל רזבוזוב ממשיך לפעול להתרת ביורוקרטיה ולהוצאה אל הפועל של פרויקטים תיירותיים, שבראייה ארצית יהוו בסיס לאירוח מיליוני תיירים בישראל.  פרויקטים בולטים כאלה נמצאים בבית שאן, אליה הגיע שר התיירות יואל רזבוזוב לסיור יחד עם ראש העיר ז'קי לוי. 
בסיור, שוחחו השר רזבוזוב וראש העיר לוי על תכנית התיירות המקיפה של העיר, תכנית שמתבססת על מספר עוגנים ובראשם אתר העתיקות הגדול, מתחם הסראייה, האמפיתאטרון והמדרחוב. השר סייר בעיר העתיקה סקיטופוליס שם האזין להסבריו של מנהל האתר מטעם רשות הטבע והגנים נסים בדוס, ועמד מקרוב על התכנית להקמת מדרחוב שיחבר בין העיר החדשה לעיר העתיקה. 
תכנית התיירות של בית שאן מבוססת על השילוב בין אתרי התיירות בעיר ובסביבותיה, קרי - מעיינות המים שנמצאים בעמק המעיינות. לפי השר, העובדה כי בית שאן והאזור חמים מאד ביום, מאפשרת מסלולי טיול המשלבים טיול מים ביום וטיול עתיקות ותרבות בשעות החושך - דבר שיפתח בעיר תיירות לילה כמו באירופה. 
שר התיירות, יואל רזבוזוב: "לבית שאן פוטנציאל גדול לתיירות ורשות מקומית שיש בידה לעשות טוב לתושבים, לאזרחי ישראל כולם, ולתיירים שיכנסו למדינה. אני יודע עד כמה ראש העיר ז'קי לוי רוצה לקדם את העיר ולהעלות הילוך בכל הקשור לפרויקטים שהיו תקועים במשך שנים, זאת מתוך הכרה ברווח שמביא עמו כל תייר שמגיע לישראל ובעובדה שהתיירות יוצרת מקומות עבודה ומקורות פרנסה למשפחות רבות".
ראש העיר ז'קי לוי: "אני רוצה להודות לשר על הביקור המקצועי והנעים, אשר תוצאותיו יביאו את בית שאן לניצול המשאב הטבעי המרכזי שלה - אתר העתיקות, כמוהו כמעט ואין בישראל. התכנית תהפוך את בית שאן לאחת מערי התיירות המובילות בישראל, תייצר פיתוח כלכלי לאזור כולו ותעודד הקמת בתי מלון בעיר. השר רזבוזוב מעודד הקמת בתי מלון בישראל, הגעת תיירים ועידוד תיירות פנים, דבר שכבר מייצר תעסוקה וגורם לפיתוח הכלכלה ברחבי הארץ ואני מברך אותו על כך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה