רכב
קבוצת המרוצים הבינלאומית בחרה בחברה הישראלית כשותפתה לאבטחת סייבר
במהינדרה ההודית מסבירים כי יש צורך חיוני בהגנה על הטכנולוגיה התפעולית החדשנית של מכוניות מרוץ חשמליות מפני מתקפות סייבר. רכבי המרוץ של ענקית הרכב מגיעים עד ל-280 קמ"ש ובחברה חיפשו שותף אבטחת סייבר רשמי בעל גישת הגנה מותאמת-אישית ופרו-אקטיבית
קבוצת המרוצים של ענקית הרכב ההודית מהינדרה (Mahindra) מכריזה על בחירתה בחברת סיגניה (Sygnia) הישראלית, מובילה גלובלית בתגובה לאירועי סייבר וייעוץ לארגונים באבטחת סייבר, כשותפה הגלובלית שלה בתחום אבטחת הסייבר. צוות המומחים של סיגניה פועל בימים אלה לצד צוותי מהינדרה על מנת לשפר את החוסן וההתגוננות של מהינדרה מפני איומים אפשריים, תוך מינוף המומחיות של סיגניה בהגנה על טכנולוגיה תפעולית (Operational Technology) ותחום ה־I-IoT (Industrial IoT).
במהינדרה מסבירים כי קיים צורך חיוני בהגנה על הטכנולוגיה התפעולית החדשנית של מכוניות מרוץ חשמליות מפני מתקפות סייבר, בייחוד ברמה הגבוהה ביותר של הספורט המוטורי כיום. רכבי המרוץ של ענקית הרכב מגיעים עד ל-280 קמ"ש ובחברה חיפשו שותף אבטחת סייבר רשמי בעל גישת הגנה מותאמת-אישית ופרו-אקטיבית. במהינדרה ציינו עוד כי התרשמו מהניסיון הנרחב של סיגניה ומן המומחיות שלה בתעשייה, שכבר זיכו את החברה הישראלית באמונם של שורת ארגונים מובילים בעולם, בין היתר חברות רבות מרשימת Fortune 500.
לדברי רם אלבוים, מנכ"ל סיגניה, "אנחנו גאים בשותפות עם חברה גלובלית משמעותית כמו מהינדרה ושמחים להביא לידי ביטוי את עומק הניסיון שלנו באבטחת סייבר כדי לסייע למהינדרה בשיפור אמצעי האבטחה הקיימים ולמקסם את חוסן הסייבר שלה. מהינדרה וסיגניה חולקות רצון לקדם יוזמות חדשניות ליצירת עולם בטוח וטוב יותר".
לדברי דילבאג גיל (Dilbagh Gill), מנכ"ל ומנהל צוות במהינדרה, "אנו במהינדרה גאים בהובלה של טכנולוגיית הרכב החשמלי שתביא ליצירת עתיד טוב יותר לכולנו. כדי להתגונן מפני מתקפות סייבר ולשפר את חוסן הסייבר שלנו, חיפשנו שותף עם ניסיון מוכח בתחום. סיגניה תבצע הערכות, תערוך בדיקות מאמץ ותבנה את היכולת שלנו לאתֵר, למנוע ולהביס מתקפות תוך פישוט מורכבויות והפחתת העומס על הצוות שלנו".
במסגרת השותפות, המיתוג של סיגניה מופיע במהלך עונת המרוצים על גבי שתי מכוניות המרוץ M8Electro Formula E של מהינדרה. בין היתר, הופיעו נהגי המרוצים המקצועיים אוליבר רולנד (בריטניה) ואלכסנדר סימס (בריטניה) – והחל מהעונה הבאה אלוף העולם לשעבר לוקאס די גראסי (ברזיל) – שמתחרים במסלולי רחוב במיקומים אקסקלוסיביים כמו מונקו, ג'קרטה, ונקובר, ניו יורק ולונדון.
כמו כן, הצוות האדום של סיגניה, בהובלתו של איליה רבינוביץ', ראש מחלקת Adversarial Tactics בסיגניה, עובד עם מהנדסי מהינדרה על זיהוי חולשות בטכנולוגיות השונות שמהוות את ליבת רכב המירוץ החשמלי, ולתקנם מתוך הבנה שטכנולוגיות חדשניות אלו ימצאו את עצמם יום אחד ברכבים חשמליים פרטיים ומסחריים, ולהם השפעה רחבה כל כלל תעשיית הרכבים החשמליים.
חברת סיגניה (Sygnia), חברת הסייבר של Team8 ו-Temasek, היא מובילה עולמית בתגובה לאירועי סייבר. החברה מסייעת למאות ארגונים ברחבי העולם לבנות אסטרטגיות הגנה מפני מתקפות סייבר, לבלום מתקפות בזמן אמת ולהתאושש לאחר מתקפות. החברה עובדת עם הנהלות, דירקטוריונים, צוותי מערכות מידע והצוותים הטכניים של חברות מובילות ברחבי העולם, לרבות חברות מרשימת ה-Fortune 100. למידע נוסף, www.sygnia.co.
עוד ב-
Mahindra Racing היא צוות מייסד – והצוות ההודי היחידי – שמתחרה באליפות העולם של ABB FIA Formula E, סדרות מרוצי הרחוב הראשונה בעולם עם מכוניות חשמליות בלבד. ל־Mahindra Racing יש סטטיסטיקה מרשימה ומאז הניצחון פורץ הדרך ב־E-Prix בברלין ב־2017, היא זכתה במרוצים רבים. הצוות מחויב לא רק לפריצת גבולות הטכנולוגיה והחדשנות בתחום הרכבים החשמליים אלא גם להתמודדות עם השפעת שינויי האקלים; הוא היה צוות Formula E הראשון שזכה בדירוג שלושה כוכבים של FIA Environmental Accreditation והיחיד עם הסמכת Net Zero Carbon, שמפגין שיטות עבודה מומלצות ומצוינוּת בנוהלי קיימות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה