תקשורת ומדיה

זו החברה הישראלית שיזמה את כנס החירום בנושא סייבר באירופה

חברת Improvate הישראלית תקיים בספטמבר הקרוב ועידת חירום אירופית בנושא סייבר וביטחון, אל הכנס יוזמנו בכירים וקצינים מכמה מדינות אירופאיות ומישראל, אורח הכבוד של הכנס יהיה גארי קספרוב, גדול מתנגדיו של פוטין 

מערכת ice | 
מתקפת סייבר (צילום shutterstock)
כשברקע המלחמה בין אוקראינה לרוסיה מרעידה את אירופה, חברת Improvate הישראלית הודיעה כי תקיים ועידת חירום אירופית בנושא סייבר וביטחון. לפי פרסום החברה הוועידה תתקיים ב-19-20 בספטמבר בסופיה שבבולגריה. לכנס יוזמנו ראשי ממשלה, נשיאים ושרים מהעבר וההווה, קציני צבא בכירים, חברי ועדות ביטחון ועוד.

גם ישראל תשלח משלחת בכירים לכנס ביניהם: האלוף במילואים עמוס גלעד וראש מערך הסייבר הלאומי לשעבר יגאל אונא. לכנס יוזמן גם מאורח מיוחד, בטח בהקשר המלחמה באוקראינה – גארי קספרוב, מגדולי מתנגדי המשטר של פוטין.
קספרוב נחשב למתנגד משטר וותיק, למעשה כבר בשנת -2015 פרסם ספר שבו טען כי יש להפיל את פוטין. קספרוב התייחס להזמנה שלו לכנס ואמר לכלכליסט: "התוקפנות הרוסית באוקראינה דורשת ממדינות האזור להיערך בהתאם. אם בעבר התגוננות מפני תוקפנות צבאית נעשתה באמצעים צבאיים מסורתיים וקונבנציונליים, כיום נושא הגנת הגבולות נעשה באמצעים טכנולוגיים חדשניים ומתקדמים, שיכולים לייצר אפקט הגנה יעיל והרמטי יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה