רכב

סובארו מורידה 80,000 רכבים מהכביש: זו התקלה החמורה שזוהתה

עשרות אלפי רכבי סובארו נקראים למוסכים בשל ליקוי מסוכן בבלמים, בעלי המכוניות שהרכב שלהם נכלל בריקול מתבקשים להרשם לתיקון. אלו הדגמים שנכללים בריקול
מערכת ice |  1
קיה מורידה מאות אלפי רכבים מהכביש (צילום אינסטגרם)
מותג הרכב הפופולרי סובארו הודיע ​​על ריקול של כמעט 80,000 מכוניות בשל בלמים אלקטרוניים פגומים. סך של 78,617 כלי רכב במגוון דגמים פופולריים שנעשו בין 2015 ל-2019 הושפעו מהתקלה.
כבל פגום בתוך בלמי החניה החשמליים עלול להוביל להתגלגלות מכוניות חונות, דבר שעלול לגרום נזק לסביבתה ועלול להיות קטלני. "בשל בעיית ייצור, ייתכן שמחבר כבל המתאם של בלם החניה האלקטרוני (EPB) לא יפעל כמתוכנן", אמרה המחלקה לתשתיות, תחבורה, פיתוח אזורי ותקשורת.

"הדבר עלול לגרום לכך שהרכב יזוז או יתגלגל בזמן שהרכב פעיל בעמדת החניה. אם הרכב זז ממקומו החונה ללא השגחה, הדבר עלול להגביר את הסיכון לתאונה הגורמת לפציעה או מוות ליושבי הרכב ו/או משתמשי דרך אחרים", עוד נמסר.
הריקול משפיע על מכוניות ליברטי, אאוטבק, קרונות לבורג ו-WRX סדאן שיוצרו בין 2015 ל-2018, דגמי אימפרזה ודגמי XV שיוצרו בין 2017 ל-2019 הושפעו אף הם, בעלים של דגמים אלה יכולים להזמין את רכבם לתיקון חינם בכל מרכז שירות מורשה של סובארו ברחבי אוסטרליה.
סובארו אוסטרליה גם תיצור קשר עם הבעלים המושפעים בכתב כדי לבקש מהבעלים לקבוע תור לתיקון הרכב. בעלים יכולים למצוא את פרטי הקשר של הסוכנות המורשית הקרובה אליהם על ידי הזנת המיקוד שלהם כאן ובחירה ב"שירות" מהתפריט הנפתח "מחלקה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קורא וקורא ובסוף זה אוסטרליה.. ואז נרגעתי. אחלה עיתונות (ל"ת)
    יוחנן 03/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור