רכב

יאכטת הענק של ג'ף בזוס הוברחה, זו הסיבה

היאכטה שבנייתה נעשית בימים אלה על ידי חברת יאכטות הולנדית נאלצה לצאת מנל הבניה כדי לחפש מקום חדש לאחר שהופנו איומים כלפי המשך שהותה בנמל
מערכת ice | 
ג'ף בזוס (צילום ויקיפדיה)
יאכטת הענק הבלתי גמורה של ג'ף בזוס נגררה הרחק מחצר בניית ספינות הולנדית לפני עלות השחר, שבועות ספורים לאחר שהעיר רוטרדם קדרה ללחץ ציבורי אינטנסיבי וסירבה לפרק גשר ציון דרך כדי לפנות מקום לספינת היוקרה בשווי 500 מיליון דולר.
היאכטה בעלת שלושה תרנים באורך 417 רגל, העונה לשם Y721, הועברה ממספנת אושנקו באלבלסרדם לחצר גרינפורט במרחק של 24 מיילים בלבד משם ברוטרדם, לפי היומון הגרמני "דר שפיגל".
סרטון הגרירה פורסם ליוטיוב על ידי חובב היאכטות ההולנדי Hanco Bol.
"מעולם לא ראינו טרנספורט הולך כל כך מהר", כותב בול על מה שראה. הספינה לקחה פחות משלוש שעות לנסוע לדרום מערב לאורך תעלת נורד למרות שבדרך כלל נדרש כמעט פי שניים יותר זמן כדי לחצות.
הוא משער שאושנקו, החברה שהוזמנה לבנות את היאכטה, בחרה את העיתוי של המהלך על מנת לשמור אותה תחת עטיפה לאור הפרסום הרב שיצרה.
תושבי רוטרדם שזעמו על התוכניות לפרק את גשר "דה Hef", הידוע גם בשם Koningshaven, איימו לזרוק על היאכטה בביצים אם היא תצא למסע.
בול כותב שהמסלול של היאכטה תוכנן כדי להימנע מנסיעה דרך מרכז העיר רוטרדם ומתחת ל"דה Hef" - למרות שזה היה חוסך יותר זמן.
אושינקו הודיעה בחודש שעבר כי ביטלה את בקשתה למועצת העיר רוטרדם לאשר את הפירוק הזמני של הגשר.
החברה ציינה כי בזוס, מייסד אמזון והאדם השני בעושרו בעולם, מוכן לשלם את החשבון עבור הסרת החלק האמצעי של הטווח כדי שהיאכטה תוכל לשוט דרך נהר ה-Nieuwe Mass.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה