רכב

waze מאכזבת את הנהגים; המנכ"ל: "דרוש שינוי תרבותי בישראל"

לאחר טענות רבות על חוסר אמינות של האפליקציה הפופולרית, המנכ"ל משיב ומאשים את הנהגים: "צריכים להבין שהמציאות שכל אחד נוסע לבד ברכב, כבר לא מתאימה לכבישים"
איתן לויטס |  96
Waze
כשווייז הגיחה לעולם היא הצילה אנשים רבים מטעויות בדרכים, ואולי יותר חשוב, מפקקים ועיכובים אחרים. כיום, יותר מעשור לאחר הפריצה שלה, נשלחות לאפליקציה תלונות רבות על זמני הגעה שגויים, או כאלו שמתבהרים רק לקראת סוף הנסיעה. מה קרה לאפליקציה שהבטיחה לחלץ אותנו מהפקק?
מנכ"ל ווייז ישראל, גיא ברקוביץ' התראיין אצל סיוון רהב-מאיר בחדשות 12 וענה לשאלות. "האלגוריתם שונה אחרי סיומם של סגרי הקורונה והחזרה המהירה לשגרה," אמר ברקוביץ', "בהתאם למצב, היה יותר מאתגר להרכיב אותו, בעקבות חיסרון בנתונים סטטיסטיים."

"החברה משתדלת להיות קשובה לתלונות ולהמשיך בפיתוח האלגוריתם. אבל הבעיה הגדולה היא שיש כבר יותר מדי מכוניות על הכביש, ונהג שיוצא בבוקר מהבית, קודם כל מחליט שהוא נוסע ברכב פרטי, ולא שוקל שום פיתרון אחר."
כידוע, ווייז מפעילה שירות נסיעה שיתופית, waze carpool, שמאפשר לנהגי האפליקציה לצרף לנהיגה נוסעים לדרך שלהם. "לצורך הורדת המכוניות מהכביש צריך גם לשפר את התחבורה הציבורית, וגם ליצור שינוי תרבותי בארץ," אומר ברקוביץ', "הייתי רוצה לראות יותר נהגים משתמשים בשירות הקארפול, כאשר יש כל כך הרבה אנשים שנוסעים באותה דרך כל יום, ועושים לבד את הנסיעה, ובכך יוצרים עומס בכבישים."
תגובות לכתבה(96):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 82.
    משתמש בגוגל מפס
    יצחק המתימטיראי 07/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני משתמש בגוגל מפס. היא מעולה ויודעת תמיד את זמן ההגיה פלוס מינוס דקה או 2. הרקדן לא יודע לרקוד, אז אומר שהרצפה עקומה...
    סגור
  • 81.
    כלומר אנחנו אשמים שהאפליקציה שלך לא פוגעת ?
    גיא 07/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לכם מזל שגוגל קנתה אתכם ויש לה מלא כסף, אחרת לא הייתה הצדקה לקיום שלכם יותר.
    סגור
  • 80.
    שיתוף נוסעים
    יוסף מזור 07/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מעניין , מה קורה כאשר הנהג מגיע למקום האיסוף לאחר שבטה מדרכות לא מעט ? וויז מפצה אותו ? לא !!!!
    סגור
  • 79.
    גם המציאות של אי עמידה בלוחות הזמנים של
    שני 07/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרכבת לא מתאימה לנו כולל צמצום תדירות של קווים או הארכת מסלולים. יש מבין?
    סגור
  • 78.
    האפליקציה הזו מפנה את כל הנהגים
    . 07/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למקומות בהם יש הכי הרבה עסקים שמפרסמים בפרסומות באפליקציה ולא למקומות בהם יש פחות פקקים ולכן האפליקציה הזו יוצרת עוד יותר פקקים
    סגור
  • טען עוד
  • 77.
    הביזיום הכי גדול של waze זה שהיא דוחפת אותך לכבישי אגרה (ל"ת)
    אילן 07/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אולי תבדוק בהגדרות פשוט אם הגדרת שאפשר לכוון לכבישי אגר (ל"ת)
    . 07/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 76.
    וויז הדפוקה
    אפי יעקב 07/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 2
    איזה אדיוט הכניס את החיצים האלה כל צומת צריך להסתכל לאן לנסוע זה מסכן את הנהגים תחזירו כמו שהיה ימינה עודה קמ לא צריך להסתכל על האפליקציה חמש פעמים כל צומת סע ישר
    סגור
  • 75.
    נו באמת
    בדיחה 07/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ישבנו שני אנשים באוטו והקשנו את אותו היעד. קיבלנו מסלולים שונים וזמני הגעה שונים. אז אם וויז הפכה לשוטר התנועה של ישראל. תעדכנו אותנו...נפסיק להשתמש.
    סגור
  • 74.
    למה
    רק איש 07/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו קונים מכונית בשביל שתשרת אותנו ולא אנחנו נשרת אותה .למה קרפול . למה אני צריך לנסןע עם עוד 4 אנשים כל איש מסוג אחר זה בטלפון וזה שומע מוסיקה וזה מבלבח בשכל .הובר לא תהייה שונה לקחת 3 4 נוסעים שונים וכל אחד לעצמו .פעם לקחתחי נוסעת במונית ישבה מאחורה בדרך עמד בחור שעצר מוניות והנוסעת אמרה תעצור לו אני מסכימה תרויח עוד כמה שקלים סרבתי והיא עמדה על כך .עצרתי לו אמרתי לו שב ליידי אמר לא אני יושב מאחורה עם הנקבה .ובדרך ניסה להתחיל איתה ואני מביט במראה ורואה הבחורה בלחץ ביקשתי ממנו להפסיק ולא עזר עצרתי את המונית ומשכחתי אותו מהמונית אז זה קרפול או אובר? מי יהיה אחראי אטבר קרפול או הנהג?
    סגור
  • 73.
    באמת האשמת את כמות המכוניות בכביש בזה שהאפליקציה שלך מ (ל"ת)
    ר 07/2022/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 72.
    וויז
    גיא 07/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתם לא מעודכנים נותנים דרכים מוטעים חופשי.לא יודע למה.
    סגור
  • 71.
    נשמע כמו האשמת קורבן
    גוגל מפס 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    10 1
    אם התחבורה הציבורית בארץ הייתה קרובה ללהיות יעילה עם אלטרנטיבות של זמנים, מסלולים אולי היה אפשר להגיד משהו לנהגים
    סגור
  • 70.
    2:30 בלילה בדקתי כמה זמן יקח לי להגיע למחרת לכפר יונה
    רוניוד 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    7 0
    וייז מיד קפץ והציע לי לאסוף נוסע בדרך. קשה לי להאמין שיש נוסעים לאיסוף ב 2:30 בלילה. זה לא משפר לי את הרגשת האמינות של האפליקציה.
    סגור
  • 69.
    מה הקשר בין העומס לתקלות ?
    בארי הברבארי 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    7 0
    ווייז כבר מזמן לא ווייז. היום זו פלטפורמה לפירסום. פלטפורמה בהתחפשות לנהג מונית. אינטרסים עיסקיים עם כבישי האגרה וחברות הדלק. לווייז היה תפקיד אחד, להביא אותך מנקודה לנקודה עם כמה שפחות עומסים ובזמן הכי מהיר. זה היה פעם. היום ווייז בעצמו לא יודע לאן לנסוע ומאיפה. רק בדיעבד פתאום הוא מתאזן. גם בני ישראל ניווטו לארץ במשך 40 שנים.
    סגור
  • 68.
    תירוצים,תירוצים
    מאיר 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    8 2
    דאג לתקן את הבאגים בתוכנה ותפסיק לבוא בטענות אל הנהגים. נסעתי בשבוע שעבר מחיפה להרצלייה, כאשר הוויז מתעקש להכניס אותי לתוך שפיים משום מה( כאשר אני אמור להגיע לכביש 431 ומשם לרחוב ירושליים בהרצלייה ) ושיא הבדיחה שכאשר אני נמצא 50 מטר מהיעד ,וויז החליטה שעליי לעשות סיבוב פרסה וכי נותרו לי רק 34 דקות להגיע ליעד. והוא עוד מתלונן, זה שתפקידו לפתור בעיות כמו אחרון העובדים בוויז
    סגור
  • 67.
    הוויז גרוע, אבל ממש!!!! (ל"ת)
    ירון 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 66.
    מפרויקט חברתי נהיו פתצנים אליטסטים (ל"ת)
    סמיר 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 65.
    וויז מכריחה אותי להגיע לכביש 6 בתשלום למרות שביקשתי שלא
    סמיר 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    9 0
    כך אבסורד שגם כשכמעט הגעתי ליעד ועדיין ניסה לגרום לי לעשות פרסה לכוון כביש 6...מעניין אם יש להם דיל איתם...
    סגור
  • ממש ככה. חרה של אפליקציה. כבר לטץר משתמש בה (ל"ת)
    אילן 07/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 64.
    בתחבורה ציבורית, ואז להביע דעה (ל"ת)
    מציעה לך לנסוע 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 63.
    גם אם יהיה 20 שקל לליטר,אני אהיה אדון לעצמי
    רן שרון 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בלי לחכות לאף אחד,לא למונית ולא לנוסעים אחרים לא לרכבת ולא לאוטובוס,אדון לעצמי !!!
    סגור
  • 62.
    שטויות
    הנשר 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הברקוביץ'הזה מדבר שטויות. הוא שוכח שכשאנשים נוסעים לאן שהוא, הם גם צריכים לחזור. לא עוזר לי שמישהו נוסע לאותו כיוון כי יש לי מטרה מסויימת ולו יש מטרה מסויימת ואני לא יכול להיות תלוי בזמן שלו אם בכלל כדי לחזור הבייתה. הכל תירוצים של אפליקציה כושלת שאינה שווה מאומה . תורידו אותה ותתקינו את Sigic! אפליקציה מצויינת שעונה על כל הצרכים, ניתנת לתכנות אינדיבידואלי ואינה טועה ואינה נזקקת ל"חוכצות" של הברקוביץ' הזה. גם לא מעניין אותה אם אתם נוסעים לבד והיא לא דורשת "שינוי תרבותי"!
    סגור
  • 61.
    קארפול
    אסנת 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    6 0
    חשבתם על הסכנות בקארפול?
    סגור
  • 60.
    כוסות רוח למת
    רפאל 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וויז מצמיחה לך כנפיים? לא.אז היא לא תשכון במכשירי עד היום
    סגור
  • 59.
    נו..טוב גם פהאנחנו האזרחים אשמים ... (ל"ת)
    צביקה 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 58.
    למה להאשים את התוכנה, ברור להאשים את האזרחים
    מירי לוי 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תקן את התוכנית כנה יותר טוב, ולא להאשים את האזרחים, קל מאד וברור שהאזרחים אשמים, קל??
    סגור
  • 57.
    וייז צריכה להתעסק אך ורק במסלולי הנסיעה בהתם להגדרות
    אורי 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל עניין הקארפול הוא לא מעניינה של וייז. זה בבחינת תפסת מרובה לא תפסת. תתרכזו בשיפור האפליקציה בלבד ושיהיה בהצלחה.
    סגור
  • 56.
    מנכל וייז, אתה משתמש בקארפול ? (ל"ת)
    שירית 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 55.
    וויז מקבלת כספים מכביש 6 !!
    אלעד 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לעומת כביש החדש שמשום מה כל פעם שאני חוזר מהדרום וויז לוקחת אותי דרך צומת יגור ולא דרך כביש 6 החדש צפון וויז ניסו כל פעם להיתחכם ושינו דרבים שרק מזיקים למשתמש הרגיל וזה מתחיל בגופנים קטנים ממשיך באייקונים קטנים של מספרי כבישים שקשה מאוד לקרוא אותם וזה מפריע למהלך הנסיעה בצורה בטיחותית תגדילו ותפסיקו להקטין מידע חשוב יא אהבלים
    סגור
  • 54.
    לא הבנתי, וויז לא מנטר עומס תנועה בזמן אמת?
    יוסי 07/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז מה הוא שווה?
    סגור
  • 53.
    איך כל זה קשור לעובדה שהמערכת שלך לא רואה פקקים בזמן אמ
    נטלי 07/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולוקחת אותנו בדרך שעוברת ליד ספונסרים שלכם וזה מאריךאת הדרך בטירוף ! איך זה קשור לעובדה שחישוב הזמן פשוט לא תקין ? אשכרה הגיע הזמן להעיף אותם אולי אז יתחילו לחשוב טיפה
    סגור
  • 52.
    הגולם קם על יוצרו
    אזרח 07/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במקום להתנצל על התקלות הוא בוחר להאשים את הלקוח ולייעץ לו איך עליו לשנות את התנהגותו. תשובה של פוליטיקאי דקיבל ייעוץ סתרים של כלכלה התנהגותית. במקום שהשרות יתאים לאזרח האזרח נדרש לשנות את מה שנהוג ומקובל עליו להתנהל באופן אחר. הכוונת התנהגות. מתובלת בקורטוב נאדג'. ניג'ס. בריון.
    סגור
  • 51.
    קודם עשית אותנו בודקי תוכנה, עכשיו גם נהגי מונית? (ל"ת)
    לקוח 07/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 50.
    carpool נסיעה שיתופית
    קומדי אבי 07/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ההצעה קופצת איסוף נוסע לכיוון הנסיעה אבל להגיע אל הנוסע מוציא אותך מכיון הנסיעה כרבע שעה הגעה לרוצה שיתוף ואחכ תוסיף את הדרך מהנוסע ליעד מעלה אותך בעודכחצי שעה איחור ליעד לא נלקח בחשבון הזמן הזה. דבר נוסף האפליקציה מתעקשת על אותו מסלול מה שבגרסאות קודמות האפליקציה הייתה מחשבת דרך חילופית ולא מנתבת לתוך פקקים
    סגור
  • 49.
    אפליקציה פח בלי מתחרים
    Software Engineer 07/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    האלגוריתם שלהם גרוע, ככל הנראה מלא במניעים זרים, מישהו צריך להרים את הכפפה ולנצח אותם
    סגור
  • 48.
    עובדים עלינו
    שימי 07/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שכולם יפסיקו להשתמש בוויז שמכניס אותנו לפקקים ,עובדים עלינו ,עושים עלינו מיליונים ומכניסים אותנו לפקקים
    סגור
  • 47.
    פעם אחרונה שבדקתי וויס כאר פול
    אביב 07/2022/08
    הגב לתגובה זו
    3 1
    גיליתי שזה רק אם אני מציע שעות קבועות,וזה לא עובד ככה. אני עובד מהבית ביישוב לא מפותח במיוחד ונוסע לעיר בשעות ממש לא קבועות. כל פעם למקום אחר ומסיבה אחרת.
    סגור
  • 46.
    לא מתאים לכם קוטרים, אל תשתמשו (ל"ת)
    גור 07/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • לא מדויק כשוויז מונופול של גוגל בתחום (ל"ת)
    סמיר 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כנראה שאתה לא מודע לזה שאתה אהבל (ל"ת)
    אחד העם 07/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 45.
    כולם מנסים לחנך אותי.
    טל 07/2022/08
    הגב לתגובה זו
    16 0
    כולם מנסים לחנך אותי. (ולקחת לי כסף מהארנק).
    סגור
  • 44.
    לא אמינה ומזיפת (ל"ת)
    כובשי החרמון 07/2022/08
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • 43.
    פשוט תודו שכל מי שפיתח במקור עזב, ועכשיו זה הודים
    שלום 07/2022/08
    הגב לתגובה זו
    16 1
    ולכן האלגוריתם נדפק
    סגור
  • 42.
    הוא לא שר תחבורה, הוא איש עסקים
    יוסי 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ומנסה לקדם את המוצר שלו. ממתין לרצח הראשון שיתרחש בקרפול שלו. אשמח לשמוע אותו מתראיין אז.
    סגור
  • מה אתה מבלבל את המוח (ל"ת)
    גור 07/2022/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 41.
    אנחנו מתנצלים וויז יקר, ננסה יותר טוב להבא... (ל"ת)
    בדיחה 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 40.
    ואף מילה על השת"פ עם חברות הדלק?
    נוסע תמידי 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 2
    שמתי לב שהווייז שולח אותי לכבישים צרים, לתוך שכונות מגורים, לכבישים מפותלים או בקיצור לאותן הדרכים שיגרמו לי לצרוך יותר דלק מאשר לדרכים ישרות, רחבות ומהירות. על השת"פ עם כבישי אגרה כבר דובר רבות
    סגור
  • 39.
    למה אני צריך עכשיו גם נהג מונית? (ל"ת)
    תרמתי כבר בצבא 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 38.
    הרקדן מתלונן על הבמה העקומה
    תתאמצו יותר 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    8 0
    תתאים את האלגוריתם לתרבות ואל תצפה לשינוי בתרבות
    סגור
  • 37.
    הרקדן מתלונן על הבמה העקומה
    תתאמצו יותר 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תתאים את האלגוריתם לתרבות ואל תצפה לשינוי בתרבות
    סגור
  • 36.
    אין ברירה, אלא להשתמש ברכב פרטי
    ישראל 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    7 0
    התחבורה הציבורית בארץ מתאימה למדינת עולם שלישי.
    סגור
  • 35.
    כשאין מה להגיד עדיף לסתום כל העדכונים האחרונים תקלות (ל"ת)
    משה 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 34.
    אנשים צריכים באמצע הדרך לבדוק לפעמים עוד נתיבים זה הכל (ל"ת)
    רומי 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 33.
    תשובה דבילית- במקום לתקן את הבאג הוא בא בתלונות לנהגים (ל"ת)
    יוני 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 32.
    ווייז מאבדת את זה,
    יעקב 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    5 1
    היינו בסלובניה לא מזהה כבישים מהירים, ענו מייל לקוני אחרי 10 מים מבלי להתייחס לתיקון הבעייה ובדיקתהז, תכלס נטשנו ןעבדנו עם גוגלמפס בלבד
    סגור
  • 31.
    הלקוחות אשמים
    נמרוד 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    להאשים את הלקוחות זו תפיסה ניהולית לפני 30 שנה שעבר זמנה. תתחילו להשקיע זמן פיתוח באפליקציה אחרת נחזור לצערינו ל-igo
    סגור
  • 30.
    בלי הוייז המצב היה גרוע יותר
    יעקב 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אין ספק שהמצב בכבישים הדרדר בשלוש השנים האחרונות. והשאלה היא: האם הדירדור בגל וייז או למרות וייז? אז נכון שלפעמים האפליקציה שולחת אותך לדרך אחרת מסיבות שאינך מבין. ונכון שלפעמים. אפליקציה שולחת אותך לדרך ארוכה יותר במרחק ובזמן. אבל אין לי ספק שאם נתעלה מעל מכסה המנוע נווכח ש וויז תורמת מאד לטובת הכלל. אגב, גם אפליקצית מפה של גוגל עושה עבודה טובה. ואולי בטווח הקצר טובה משל הוייז
    סגור
  • 29.
    נו באמת... וויז מנסה לקדם נסיעות שיתופיות
    מתפלא 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    5 0
    וסיבותיה עמה. אבל האדים את הנהגים שנוסעים לבד, ובגלל זה וויז טועה ביישובי הזמנים? נשמע מגוחך.
    סגור
  • 28.
    פוליטיקאי!
    יוני 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שוב פעם עונים תשובות שלא קשורות לנושא! האפליקציה נועדה לעזור לנו להגיע מנקודה לנקודה. זה לא עניינו של מנהל וויז אם יש נוסע אחד ברכב או יותר, שיענה למה נהיה סיוט להשתמש בוויז, עם כל הסיבובים המיותרים שהיא גורמת לנהג לעשות. במקום להודות מדברים שטויות
    סגור
  • 27.
    את מי מע יין מה מנכל וייז היה רוצה?
    דן 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אז? את מי מעניין מה מנכל וויז,היה רוצה ? או זהאפלקציה עובדת או ...
    סגור
  • 26.
    זה פשוט מאוד
    פשוט 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כשמנכל מבקר את הלקוח במקום את המוצר שלו, הוא בורח מאחריות, זה הכל
    סגור
  • 25.
    הבעיה לא במוצר, הלקוחות לא טובים.... חחחח (ל"ת)
    לקוח 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 24.
    תכנון נסיעה מראש לא קשור למציאות
    יעקב 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תכננתי נסיעה בערב לבוקר המחרת מאיזור מעלות לאיירפורטסיטי הוייז המליץ לי לצאת דרך כביש 6 בשעה 7 על מנת להגיע לפגישה ב8.30 וזה היה נראה לי הזוי ,יצאתי ב5 !!! והגעתי על הקסקס. האלגו לא יודע שכביש 6 סתום ממחלף עירון עד ניצני עוז כל יום בשעות האלה?
    סגור
  • 23.
    הקארפול מציע לי עיקופים גדולים תמורת כמה שקלים בודדים.
    גג 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא כדאי
    סגור
  • Carpool מאריך את הדרך ואנחנו רוצים לחסוך זמן
    אבי 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם נשתמש בקארפול עוד נצטרך להצהיר על הכנסות ולהגיש דוח למס הכנסה , רואה חשבון מי צריך את כאב הראש הזה ?
    סגור
  • 22.
    מה הקשר
    אפי 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    12 0
    בין כמות הנוסעים באוטו לבין הוראות לא מדוייקות של וייז?
    סגור
  • אין בעיה עם ההוראות
    יוסי 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הבעיה העומס ותרבות הנהיגה שמשפיעה על מועד ההגעה המשוער
    סגור
  • 21.
    בקשר לזה שיש יותר מדי רכבים
    אלמוני 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אני מסכים עם זה. אבל לצערי אין ברירה. במצב שבו למדינה אין אינטרס לשפר את התחבורע (זו לא שגיאת כתיב, סה מכוון) הציבורית, כי רכב הוא מסחטת מיסים נוחה. התחבורע הציבורית מסורבלת ולא יעילה, אין דרך להתייחס בצורה יעילה. לכן, גם אנינששבוי בידי התחבורע הציבורית, משקיע הון ולקראת סיום תהליך של הוצאת רישיון נהיגה. כשזה יקרה, יתווסף עוד רכב לכבישים העמודים ממילא.
    סגור
  • 20.
    כשמתחילים להאשים את הלקוחות
    מוהנדס 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    9 2
    מבינים שיש בעיה שהם לא יודעים לפתור. סטטיסטיקה זה טוב לחיזוי, לפעמים. אבל לא מושלם. סהכ וויז עובדים לא רע. פחות טוב מבעבר אבל עדיין די טוב.
    סגור
  • 19.
    לא מכריחים אף אחד להשתמש בווייז
    שלמה 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    7 6
    נמאס כבר מהמגיבים החצופים שרובם לא תורמים כלום לחברה והמומחיות שלהם מסתכמת בתגובות חצופות
    סגור
  • עדכונים
    יוני 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם כשמעדכנים אותכם על שגיאות במקום לעדכן ישר יש יותר מדי שאלות כאילו הנהג מדבר סינית ובצד השני לא מבינים כלום.
    סגור
  • הודית,לא מבינות עברית (ל"ת)
    צדי-ק 07/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    כבר 5 שנים שאני משתמש בקארפול
    משתמש מרוצה בקארפול 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אחלה פתרון ואם נתח משמעותי של נהגים יחליט לוותר על ההגה זה אכן יעלים את הפקקים ויפחית זיהום אוויר. לגבי השימוש עצמו זה עובד מעולה. לוקח זמן למצוא קבוצת נהגים קבועה ואז התיאום נסיעות עובד ממש טוב
    סגור
  • 17.
    או שהמנכל טיפש או שעושה עצמו ככזה. (ל"ת)
    טל 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 16.
    גם אם אלוהים היה מנסה לנווט את הנהג הישראלי, הוא היה מת (ל"ת)
    ראובן 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 15.
    שואלים שאלה ומקבלים ניסיון לקידום
    אני 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    התשובה של המנכל לשאלה למה ווייז עובדת גרוע היא שהאלגו שלהם לא בנוי לחיזוי הפקקים שיש כיום. ואין לו קשר לנסיעה שיתופית שהוא באופן לא מפתיע מנסה לקדם שתטיב עם השירות שלו(נכון גם תטיב עם הנהגים). תשובה לא ראויה.
    סגור
  • 14.
    חתיכת שרלטן
    מישהו 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    17 1
    יותר טוב תשפרו את האלוגריתם במקום להאשים את הלקוחות שלך ולנסות לעשות סיבוב על גבם הדמות הקארפול. חצוף!!!!
    סגור
  • 13.
    אדוני המנכ״ל,ממש לא הבנתי מה הקשר לבעית אמינות של ווייז (ל"ת)
    הייטקיסט 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • אין בעיית אמינות
    פשוט מאוד 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כובד מצויין
    סגור
  • 12.
    השמוק הזה גם מעלה נוסעים בקארפול??
    . 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    8 0
    יושבים במגדל השן, ומטיפים
    סגור
  • 11.
    הלקוח תמיד טועה אה?
    איציק 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    9 0
    או שהמוצר גרוע
    סגור
  • אתה פרחח (ל"ת)
    פרחי 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    מה קשור קארפול לתפקוד הלקוי של וייז? תירוצים (ל"ת)
    דודו 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 9.
    הקארפול כרגע הוא נוראי
    משה 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הקארפול מציע נסיעות במרחק של רבע שעה מהמסלול והתשלום הוא גבולי כך שגם תבזבז זמן וגם אולי תפסיד כסף. כרגע זה בדיחה ולכן זה מוזר שהוא לא מבין "למה אנחנו לא משתמשים בקארפול"..
    סגור
  • 8.
    לא רלוונטי
    הפוסק 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ברברן גדול וקשקשן.... אסור לו להתערב בהרגלי הנסיעה שלנו, אחא לדאוג רק שהיישומון יניה אמין..
    סגור
  • 7.
    הקארפול עובד גרוע
    יובל 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אף פעם לא מציע לי נהגים גם בשעות העומס לתל אביב. התשלום נמוך מדי לסיבוב שעושים כדי לאסוף. אולי לפתוח לשוק חופשי
    סגור
  • 6.
    לא הצלחתי איך קשור שהנתונים לא נכונים כי כולם נוסעים
    יעקב 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    8 0
    לבד ברכב משתמש ען עם התקפה כהגנה
    סגור
  • 5.
    במילים אחרות, ניצל את הבמה כדי לפרסם את קארפול
    משה 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    13 0
    שאפו
    סגור
  • 4.
    מה זה התירוצים האידיוטים האלה ??? (ל"ת)
    מתמטיקאי 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 3.
    תשובה מטומטמת
    זוהר 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    17 2
    לפני הקורונה נסעו באופן יחסי יותר בתחבורה ציבורית? נסעו יותר בנסיעות משותפות? הייתה קפיצה כזו דרמטית בכמות המכונית שהצטרפו לכבישים ביחס לשנים קודמות? הנהגים לא בסדר, התוכנה מצויינת. זו רמת המנכ"ל??
    סגור
  • 2.
    Wase הפכה לפח, לא אמינה בכלל, ומטעה.
    אדם 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    9 5
    חזרתי לאיש של מפות, קניתי את הפפר הגדול של מפה, ומתכנן נסיעות מראש,
    סגור
  • אין שכל, אין דאגות (ל"ת)
    אדם קדמון 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אבל וויז עדיין יותר טובה מספר מפות
    מוהנדס 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אז חיזוי זמן נסיעה הוא לא מדוייק ברמה של עד רבע שעה בנסיעה של שעה. אז אפשר להתעלם מהחיזוי. לתכנון מסלול זה עדיין טוב
    סגור
  • לא בטווח. וויז סוחבת אותך לכל מיני רחובות צרים
    מתפלא 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרבה פניות, כי בחישוב שלהם חסכו חצי דקה או חצי שניה. עדיף שיתרכזו בהצעות סבירות לניווט למי שלא מכיר את האזור. מי שמכיר, לא צריך וויז.
    סגור
  • 1.
    זה נשמע לי כמו
    חחח 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    12 1
    תירוץ עלוב.
    סגור