רכב

מענק חדש בגובה מיליון שקל: כך גם אתם יכולים להרוויח בענק

טויוטה ישראל וקבוצת יוניון משיקות זו השנה השלישית ברציפות את תחרות פרס הסביבה של ישראל (ISRAEL EARTH PRIZE), במסגרתה הן מחלקות מיליון שקל למי שיביא את הרעיון הטוב ביותר להפוך את הסביבה שלנו לירוקה יותר. כך זה עובד
מערכת ice | 
כסף (צילום shutterstock)
יזמים ויזמיות, עמותות, חברות סטארט-אפ או עסקים חברתיים – אם יש לכם רעיון, חלום, חזון או פתרון להפוך את הסביבה שלנו ליותר ירוקה, נגישה, בת קיימא ומאפשרת – פרס הסביבה של ישראל שיזמה חברת טויוטה (TOYOTA) ישראל פותח רשמית את ההרשמה לתחרות ואת הסיכוי לזכות במיליון שקלים למימוש השאיפות הירוקות שלכם. מועד אחרון להגשה - 24.11.2024
טויוטה ישראל וקבוצת יוניון גאות להשיק זו השנה השלישית את תחרות פרס הסביבה של ישראל (ISRAEL EARTH PRIZE). התחרות הושקה לפני שנתיים כחלק מחזונה של טויוטה לעשות את המעבר לטובת חברה טובה וירוקה יותר בישראל.
תחרות ה ISRAEL EARTH PRIZE, נפתחת בפעם השלישית, כאשר גם השנה יוענקו מיליון שקלים לפתרון פורץ דרך שיהפוך את הסביבה שלנו בישראל, לירוקה יותר, מקיימת ועם פוטנציאל ממשי ליצירת שינוי בר קיימא. 
בתחרות שהגיעה לסיומה בשנת 2024, עמותת "חברים לרפואה" הייתה הזוכה בפרס של מיליון השקלים על מיזם פורץ דרך הממחזר תרופות, מציל חיים ומפחית את הפסולת הרפואית. המיזמים יבחנו על ידי ועדת שיפוט מקצועית ובלתי תלויה הכוללת את מיטב המומחים. 
על אף שטויוטה יוזמת ומממנת את התחרות והפרס, כל תהליך הסינון והבחינה נעשה באופן עצמאי ובלתי תלוי באמצעות ועדת שיפוט שהוקמה באופן ייעודי לצורך הפרויקט, ומורכבת ממומחים בעולמות הסביבה והאקלים, כלכלה ירוקה ומעגלית, הון סיכון, יזמות ומחקר. 
להלן שמות חברי וחברות ועדת השיפוט של ISRAEL EARTH PRIZE: גב' חנה רדו, יזמת עסקים חברתיים, פמיניסטית ליברלית, המקדישה את חייה לקידום איזון מגדרי וקידום צמיחה תעסוקתית בפריפריות הרחוקות בישראל. מר אלי וורטמן, מייסד שותף ומנכ"ל שותף ב-PICO Venture Partners, קרן הון סיכון המתמקדת בהשקעות בסטארטאפים בשלב מוקדם ופועלת מירושלים.
פרופסור אופירה אילון, מרצה וחוקרת בחוג לניהול משאבי טבע וסביבה באוניברסיטת חיפה וראשת אשכול סביבה במוסד שמואל נאמן בטכניון. פרופסור ורד בלאס, מרצה וחוקרת בחוג ללימודי סביבה, בבית הספר פורטר, בפקולטה למדעים מדויקים באוניברסיטת תל אביב.
מר רונן גונן, מנכ"ל ומייסד של Closed Loop Partners, חברת השקעות בניו-יורק שמורכבת מקרן הון סיכון, קרן צמיחה, הון פרטי, קרן קטליסטית ומרכז חדשנות שמתמקד בבניית כלכלה מעגלית. מר מוחמד דאהלה, מרצה באוניברסיטה העברית  חבר בלשכת עורכי הדין בישראל ובניו יורק כמו גם ב-Aspen Global Leadership Network Aspen. 
ועדת השיפוט תשקול ותבחן את היוזמות על פי קריטריונים מקצועיים שונים בהם: סטטוס היוזמה, המוכנות ליישום, ההשפעה הצפויה בישראל, טווח ההשפעה, יכולת מימוש, ניסיון הצוות ועוד; במטרה לעודד יזמים צעירים ולסייע לחדשנות ולרעיונות פורצי דרך, תינתן עדיפות לארגונים בתחילת דרכם, לעומת ארגונים גדולים ומבוססים יותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה