שיווק ופרסום

התקציב היוקרתי של טויוטה עובר: זה משרד היח"צ שזכה

שרף תקשורת מסיימים אחרי למעלה מעשור את העבודה המשותפת עם יוניון מוטורוס, וניהול יחסי הציבור של טויטה עובר לשטרן אריאלי סער בניהולה של גלית אמיגה סער. כל הפרטים | פרסום ראשון
יהודה לוינגר |  1
גלית סער אמיגה (צילום יח"צ)
לאחר למעלה מעשור של שותפות, ניהול יחסי הציבור של יוניון מוטורוס, ובתוכו היח"צ של טויוטה עובר משרף תקשורת של מוטי שרף. המשרד שזכה בתקציב הוא שטרן אריאלי סער בניהולה של גלית אמיגה סער.
ההתקשרות עם שרף תקשורת החלה אי שם בשנת 2010 עם המשבר העולמי שחוותה ענקית ייצור כלי הרכב בכל הקשור לייצור דגמים עם תופעת מה שנקרא אז "דוושה דביקה" שמגיעה כתוצא מהישחקות הדוושה. על אף שהתגלה מספר מצומצם של מקרים בלבד, ביוניון מוטורוס, היבואנית של טויוטה בישראל, לא לקחו סיכונים ולקחו משרד יח"צ שינהל עבורם את המשבר - ומשרד שרף תקשורת זכה במכרז בו התמודדו חמישה משרדים.
משרד שטרן אריאלי סער, בבעלות רונית שטרן ופופי אריאלי, וגלית אמיגה סער שהצטרפה כשותפה בשנת 2017 לאחר 11 שנים במשרדו של רני רהב. בין לקוחות המשרד: סופר פארם, נספרסו, פרוקטר אנד גמבל, וויסקי מקאלן, רשת רולדין, ענבי טלי, יקבי כרמל, SABON, דיסני פלוס, מקס סטוק, חברת הקרוזים הבינלאומית  נורוויג'ן קרוז ליין, שנקר ועוד.
מוטי שרף חווה לאחרונה מספר הישגים, ביניהם תקציב היח"צ של בזק ונמל אשדוד, וכניסתו של מוטי שרף לתחום הפרסום דרך שותפות בסיטימדיה.

בשרף תקשורת מסרו: "לאחר שנים ארוכות של ניהול יחסי הציבור של טויוטה, אנו מסיימים בימים אלו את העבודה המשותפת עם יוניון מוטורס. תודה גדולה לכל מי שהיה חלק מהמסע הזה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עם שם כמו פופי קשה להתייחס אליה ברצינות (ל"ת)
    איתן 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור