רכב

מוניות חדשות בישראל: זה המותג שעושה מהפכה בענף

מותג הרכב SKYWELL נכנס לשוק המוניות. לאחר פיילוט מוצלח, מודיעה קבוצת כדורי על כניסת מותג הטכנולוגיה פרימיום חשמלי גם לענף המוניות
מערכת ice |  7
מונית SKYWELL (צילום קבוצת כדורי)
החדירה לענף המוניות, מהווה צעד אסטרטגי של קבוצת כדורי במטרה להוות גורם משמעותי בביסוס המובילות של הרכבים החשמליים גם בתחום זה. לאורך השנה האחרונה, בחנה קבוצת כדורי בשיתוף סוכנות הרכב, ׳דוד סוכנויות׳ ובקרב נהגי מוניות, את האפשרות של כניסת SKYWELL לענף זה.
לאחר שגמעו בשנה האחרונה עשרות אלפי קילומטרים, הביעו עשרות נהגי המוניות שהשתתפו בפיילוט,  שביעות רצון גבוהה מהשילוב הנדיר של רכב מאובזר, מפנק ומרווח עבור הנוסעים, לרבות תא מטען ענק, המגיע גם עם טווח נסיעה מרשים לנהגים, המאפשר גמישות מרבית בניהול הנסיעות, אמינות וחיסכון כספי עצום במעבר לחשמל.
 
בלי בעיות מנוע, מצתים, גיר ותמסורות, הקיימים ברכבי דיזל ובנזין, ועם בלימה רגנרטיבית שמאריכה את חיי הבלמים- המעבר למונית חשמלית, חוסך כסף רב בעלויות התחזוקה, וגם מאפשר להחזיק את הרכב לתקופה ארוכה יותר.
החל מהיום תשווק מונית SKYWELL בעלת פלטפורמת ההנעה החשמלית הייעודית, במחיר חסר תקדים של 158 אלף שקל לא כולל מע"מ. הלקוחות הראשונים ייהנו מחבילת השקה מפנקת ללא כל עלות נוספת, הכוללים: חבילת אבזור, עמדת טעינה וטיפול ראשון. בנוסף, ללקוחות יוקצה יועץ שירות אישי יעודי. 
נהגי המוניות שיעברו ל-SKYWELL ייהנו מתקופת האחריות לסוללה הארוכה ביותר בענף- 500 אלף ק״מ או 5 שנים. SKYWELL המהווה חברת בת של קונצרן הענק הטכנולוגי Skyworth, מהיצרנים הגדולים ביותר בסין ומיצרני הרכב הבודדים בעלי היכולת לייצר את הסוללות לעצמם ואף ליצרנים נוספים. דבר המעיד על עוצמת המותג ומהווה חותמת של איכות ואמינות לסוללות החברה.
SKYWELL משווק היום בלמעלה מ- 50 מדינות בעולם וחזון היצרן הוא לייצר מיליון מכוניות ב-2030 ולהפוך לאחת מעשרת יצרני הרכב החשמלי הגדולים בעולם. תחת אסטרטגיה זו תשיק היצרנית בשנה הקרובה 3 דגמים נוספים בסגמנטים שונים. הדגם הראשון אמור להיחשף בתערוכת פריז הקרובה ולהתבסס על מכונית הקונספט SKYHOME המרהיבה אשר הוצגה בתערוכת ביג'ינג האחרונה.
מעוז אלמגור, מנהל פעילות SKYWELL בישראל ציין: ״אנו ממשיכים בביסוס פעילות המותג ורואים בפנייה לנהגי המוניות, מנוע צמיחה חשוב בהיבט החדירה והצלחת המותג בישראל. למונית חשמלית יש יתרונות רבים לנהג, לנוסעים וגם לציבור הרחב. אין לי ספק כי נהגי המוניות שיבחרו במונית SKYWELL  100% חשמלית, ייהנו מביצועים מרשימים, יהפכו לשגרירים של המותג בכביש ויעניקו ללקוחותיהם חווית נסיעה ייחודית״.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    הקדמה כבר כאן
    מונית חשמלית 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    העתיד הגיע
    סגור
  • 4.
    אני משתמשת רק בחלליות, אינני זקוקה למוניות
    רונלי הכוניפינה 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביפ..ביפ..
    סגור
  • האוטו שלך באמת נראה כמו חללית (ל"ת)
    חוצנית מהחלל 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    14 0
    סגור
  • 3.
    המח לא נטען לי, לא משנה מה אני עושה
    רונלי מח לא טעון-לי 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תעזרו לי
    סגור
  • תטעיני את המח יותר חזק (ל"ת)
    דפוקה סתומה 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    14 0
    סגור
  • 2.
    בהצלחה (ל"ת)
    חשמלית 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    טיגון עמוק של הנהג והנוסעים
    שושו 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קרינה מטורפת לנהג ולנוסעים
    סגור