פרויקטים

חדשנות, אחריות ותמורה למחיר: SKYWELL עם אחת העסקאות האטרקטיביות בשוק הרכב החשמלי

SKYWELL, מיצרניות הרכב החשמלי הבכירות בעולם, משיקה את דגמי 2024: עם מחירים אטרקטיביים, רמות גימור חדשות לדגם המנהלים היוקרתי והארכת האחריות ללקוחות קיימים וחדשים ללא עלות – היא מגשימה לישראלים את חלום הרכב האולטימטיבי

בשיתוף SKYWELL | 
רכב חשמלי ET5 XR86 PRO של חברת SKYWELL (צילום עמית אגרונוב באדיבות SKYWELL)
רכב פרימיום חשמלי המשלב טווח, מרווח ואחריות מקסימליים הוא כבר לא בגדר פנטזיה. קבוצת כדורי, יבואנית מותג הפרמיום החשמלי המצליח SKYWELL, הופכת את החלום למציאות גם פה בארץ – וממצבת את דגמי החברה גבוה בסדר העדיפויות של הנהג הישראלי, עניין שבא לידי ביטוי בפופולריות הגדולה לה הוא זוכה בשוק המקומי.
SKYWELL הינה חברת בת של קונצרן הענק הטכנולוגי Skyworth, מהיצרנים הגדולים ביותר בסין ומיצרני הרכב הבודדים המייצרים את הסוללות לעצמם (כמו גם ליצרנים נוספים). העוצמה, הניסיון והמוניטין של קונצרן Skyworth, מהווים חותמת לאיכות ואמינות.
כחלק מהתבססות המותג בישראל, ב-SKYWELL החליטו על הארכת תוקף האחריות של גרסאות דגם הפרימיום ET5: XR86 PRO (בעלת הסוללה הגדולה ביותר בקטגוריה של דגמי ה-(SUV וLR72-. במסגרת המהלך, תעניק SKYWELL את תקופת האחריות הארוכה ביותר בקטגוריה: אחריות עד 8 שנים או 200 אלף ק"מ (במקום 150 אלף ק"מ כפי שהיה עד כה).
הרחבת האחריות, חשוב להדגיש, היא ללא עלות, ותחול הן על לקוחות קיימים והן על לקוחות חדשים. צעד זה מעיד על אמינות הסוללה ויסייע בשימור מעמד הרכב גם בשוק היד שנייה. בהקשר הזה חשוב עוד להוסיף כי בשונה מהמקובל, SKYWELL לא מגבילה את אופן הטעינה, קצב הטעינה ואחוז הטעינה. הארכת האחריות משתלבת היטב גם בצעדי היצרן להגדרת ישראל כשוק אסטרטגי עולמי וכראש חץ לחדירת SKYWELL לשווקים נוספים.
מותג SKYWELL משווק היום ביותר מ-50 מדינות, כשהחזון הוא לייצר מיליון מכוניות ב-2030 ולהפוך לאחת מעשרת יצרני הרכב החשמלי הגדולים בעולם. תחת האסטרטגיה הזו, תשיק היצרנית בשנה הקרובה 3 דגמים נוספים בסגמנטים שונים. הדגם הראשון צפוי להיחשף בתערוכת פריז הקרובה, ולהתבסס על מכונית הקונספט SKYHOME שהוצגה בתערוכת בייג'ינג האחרונה.
לדברי מעוז אלמגור, מנהל פעילות SKYWELL בישראל: "זהו צעד נוסף הנובע מהגדרת ישראל כשוק אסטרטגי עולמי מועדף, מעוצמתו של היצרן והשותפות ההדוקה עם קבוצת כדורי. לצד עלויות האחזקה הנמוכות ושגרת הטיפולים המחייבת טיפול פעם בשנתיים או 40 אלף ק"מ, אין לנו ספק כי הדבר גם יעניק בטחון ללקוחות היד שנייה של הרכב".
בטיחות, עיצוב, מולטימדיה
כעת משיקה קבוצת כדורי, יבואנית SKYWELL, את דגמי 2024 הנוצצים בישראל ומתחדשת בשתי רמות גימור חדשות לדגם המנהלים המרווח והמצליח ET5. בדגמי 2024 שורת עדכונים מקיפה וכוללת. בנוסף, בהתאם להתחייבות היבואנית, ייהנו לקוחות SKYWELL מטרייד במחיר מחירון בעסקאות החלפה. 
דגם הפרימיום ET5 מתהדר באבזור נדיב במיוחד – ומדובר בין היתר בקוקפיט דיגיטלי מלא של תא הנהג, הכולל לוח מחוונים דיגיטלי של 12.3 אינץ' ומסך מגע ענק בגודל 12.8 אינץ'. ברשימת הפינוקים גם גג שמש פנורמי נפתח ומוצל הגדול בקטגוריה, דלת תא מטען חשמלית, 22 תאי אחסון, נפח תא מטען של 467 ליטרים ומושבים קדמיים חשמליים עם שלושה זיכרונות – הכוללים חימום ואוורור, וכן מצב לינה. פה אגב, זה ממש לא נגמר: לדגם גם תאורת לייזר משולבת LED (למעט פנסי ערפל אחוריים), בקרת אקלים מתקדמת עם מסנן חלקיקים ברמת N95, סייען חנייה אוטומטי בניצב ובמקביל, ומצלמת מעוף הציפור.
עד כמה אטרקטיביות רמות הגימור? תשפטו בעצמכם: URBAN LR72 מאובזרת קומפלט בסאן רוף פנורמי נפתח עם כיסוי אטום, זיכרונות למושבים החשמליים, שקע 12 וולט מקורי מובנה, דלת תא מטען חשמלית וחימום וקירור מושבים. באשר לעלויות, בקבוצת כדורי מקפידים להתכתב עם המציאות הכלכלית, כשמחירה של URBAN LR72 בעלת סוללה בנפח 72 קוט"ש וטווח מעשי של כ-400 ק"מ, הינו החל מ-194,900 שקלים, ובימים אלו במחיר השקה אטרקטיבי במיוחד של 192,900 שקלים.


SKYWELL, מבט מבפנים (צילום עמית אגרונוב באדיבות SKYWELL) 

בחברה מתחדשים ברמת גימור נוספת XR86 PRO, המעניקה רעננות בעיצוב הפנימי של הרכב, שדרוג בחומרת מסך הטלוויזיה ותוספת של מערכות בטיחות חדשות. רמת הגימור החדשה בעלת ריפוד דמוי עור, מאפשרת ללקוח לבחור ריפוד פנים בצבע לבן Electric White, לצד הצבע האפור הקיים היום. כמו כן, בבחירת הריפוד הלבן – הדשבורד ודיפון הגג נצבעו בכחול, ותריס ההצללה לחלון הגג הפנורמי התכהה גם הוא לצבע שחור, כך שאין מה לחשוש מחדירת קרני שמש אל תא הנוסעים.  
מסך המולטימדיה ברכב שודרג אף הוא: גודלו אמנם נשאר 12.8 אינץ', אך הממשק השתנה והחומרה שודרגה. נוסף על כך, מערכות הבטיחות שודרגו בדור חדש ומתקדם, והתווספו ההתראות הבאות: תנועה חוצה מאחור, תנועה חוצה בעת פתיחת הדלתות הקדמיות ומערכת לבלימה אוטומטית בנסיעה לאחור.
ומה עם העלויות? גם כאן ב-SKYWELL וקבוצת כדורי הולכים לקראת קהל הלקוחות הישראלי: XR86 PRO בעלת הסוללה הגדולה ביותר בקטגוריה בנפח של 86 קוט"ש וטווח מעשי של כ-500 ק"מ, מוצעת ממחיר התחלתי של 214,900 שקלים, ובמחיר השקה של 209,900 שקלים.

כאשר מדברים על כי רמות הגימור, יש להדגיש כי 'אורבן' ו'פרו' מדורגות בציון 6 מתוך 8 על פי משרד התחבורה הישראלי. כל הדגמים המשווקים בארץ זכו בחמישה כוכבי בטיחות במבחן הבטיחות הסיני בתקן המחמיר NCAP-C
"לאחר שכבר העלינו על הכביש אלפי מכוניות של דגם הפנאי האהוב והמצליח, לאור הפניות רבות של לקוחות בשנה האחרונה ובהתחשב במצב הכלכלי המאתגר בימים אלו, בשיתוף פעולה עם היצרן, הצלחנו להשיק שתי רמות גימור חדשות, נגישות ואטרקטיביות במחיר – ועם זאת מאובזרות בנדיבות בהתאם לערכי המותג", מסכם אלמגור. "כמובן שלא חסכנו במערכות בטיחות כיאה לערכי המותג והיבואן. אין לי ספק כי עבור הנהג הישראלי שמחפש מרווח, טווח ורכב מפנק, זו ללא ספק אחת מהתמורות הטובות ביותר בשוק הישראלי. שווי השימוש הנמוך יותר משמעותית יאפשר גם המשך חדירה לציי הרכב".
(בשיתוף SKYWELL)