רכב

טסלה שוברת את השוק? זה הרכב החדש שתחשוף באוקטובר

טסלה ממשיכה להתרחב: חברת המכוניות החשמליות של אילון מאסק, עומדת לחשוף באירוע נוצץ באולפנים של האחים וורנר כלי רכב החשמלי החדשני - המונית האוטונומית הראשונה שלה (הרובוטקסי) | כל הפרטים
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום vecteezy, יוטיוב/ Insider News)
ענקית הרכבים האמריקאית טסלה, נערכת להרחבת הפעילות שלה ולאחר שהוחלט להתמקד בתחום הנהיגה האוטונומית והבינה המלאכותית, היא עומדת לחשוף את הרכב החדש שלה.
על פי הפרטים שפורסמו לראשונה בבלומברג, החברה עומדת לחשוף לראשונה את המונית האוטונומית הראשונה שלה (הרובוטקסי), במסגרת אירוע שיתקיים באולפני הקולנוע של וורנר בראדרז דיסקברי ב-10.10.
המתקן שבו טסלה תקיים את האירוע שלה נמצא בבורבנק שבקליפורניה והוא המכיל 29 במות. במקום הצטלמו שורה של הפקות אייקוניות החל מסרטי באטמן ועד לסדרת הטלוויזיה האהובה חברים. 
אומנם לפני שלוש שנים, טסלה העבירה את משרדיה לאוסטין, אבל משרדי העיצוב שלה עדיין נמצאים נכון להיום בהות'ורן, קליפורניה. זוהי לא הפעם הראשונה שמנכ"ל החברה אילון עושה שימוש באולפנים הוליוודים, רק ב-2016 השתמש מאסק באולפנים הוליוודיים כדי להציג את מוצרי האנרגיה הסולארית של טסלה על הסט של הסדרה "עקרות בית נואשות".
אירוע החשיפה היה אמור להתרחש בתחילת חודש אוגוסט, אך עקב שינויי עיצוב שהוחלט על ידי אילון מאסק, טסלה הייתה זקוקה לעוד זמן על מנת ליצור אבות טיפוס שמותאמים לדרישות הללו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה