רכב

מהפכה בתחבורה הציבורית בישראל: זה מה שיקרה החל מה-11.8

כחלק מהעבודות להקמת הקו הסגול של הרכבת הקלה, רחוב אלנבי בתל אביב נחסם לתחבורה ציבורית. לפיכך, בעיריית תל אביב הקימו מערך שאטל עירוני חינמי השם "קו 99- המלך ג'ורג' אקספרס, שיפעל החל מיום ראשון הקרוב, ה-11.8.2024. זה כל מה שאתם צריכים לדעת על המהפכה בתחבורה הציבורית בתל אביב
מערכת ice |  4
תחבורה ציבורית (צילום shutterstock, פלאש 90/ עומר פיכמן, יוסי אלוני)
כחלק מהתקדמות העבודות שמבצעת חברת נת"ע להקמת הקו הסגול של הרכבת הקלה, נחסם בשבוע שעבר רחוב אלנבי לתחבורה ציבורית במקטע הרחובות יונה הנביא והמלך ג'ורג'. 
מקטע זה אפשר עד כה מעבר של אוטובוסים ותחבורה פרטית לאורך קינג ג'ורג' לכיוון הים, כרמלית ויפו. הסגירה מחייבת הסטות משמעותיות של תחבורה ציבורית היוצרות גם "חורים" בשירות, ולכן ייצרה עיריית תל אביב פתרונות חלופיים הכוללים תגבור של קווי מיניבוס סדירים ושאטל עירוני חינמי - "קו 99- המלך ג'ורג' אקספרס" - שיפעל במסלול מעגלי מאבן גבירול-גן העיר, לאורך כל רחוב המלך ג׳ורג, עד לכיכר מגן דוד ובחזרה, כל כמה דקות וללא עלות.
קו 99 – "המלך ג'ורג' אקספרס" יופעל החל ביום ראשון הקרוב, 11.8.24. שעות פעילות: בימים א'-ה': 6:00 עד 22:00, ביום ו': 7:00 עד 16:00. השירות יפעל בתדירות גבוהה ובשלב זה ללא עלות. ניתן לעלות/לרדת מהשאטל בתחנות האוטובוס לאורך המסלול.

מידע מפורט יופיע באפליקציות לתחבורה ציבורית עם השקת השירות. בנוסף לכך, תדירות הקווים 14 ו-23 של חברת דן תתוגבר, זאת על מנת לשפר את השירות באזור הרחובות המלך ג'ורג' ושינקין.
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    המהפכה היחידה אי פעם שתהיה בתחבורה הציבורית
    אלי קופטר 08/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בישראל תהיה כשהיא תעבוד גם בשבת נקודה
    סגור
  • 3.
    מצב, התחבורה
    רובינשטיין שרה 08/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בושה לתחבורה הציברוית כמו לפניי חמישים שנים שום דבר לא השתנה אפילו נעשה יותר גרוע לפחות לפניי חמישים שנה הנהגים היו אינטלגנטים היום בורים שלא יכולים לתת אינפורמציה מינמלית לאן נוסעים שעות המתנה ארוכות בכל שעות היום זיזלול בנוסעים נסיעה לכ בטוחה לפעמים מפחידה פשוע בושה כלימהכטשלת כזו למשרד התחבורה שמנהלים תחבורה בצורה
    סגור
  • 2.
    לשלוח לקורס תחביר
    זה מהפיכה? חחח 08/2024/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מהפיכה כלעק,עוד כתב הזוי.
    סגור
  • 1.
    תנו מפה (ל"ת)
    נועם 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור