רכב
נתיבי איילון נחסמים לתנועה למספר חודשים: בשורה איומה לנהגים
החל מיום רביעי (07.08) ייחסם הנתיב הייעודי לתחבורה ציבורית ושיתופית באיילון צפון בין גשר חיל השריון ועד לגשר השלום למספר חודשים
החל מיום רביעי (07.08) ייחסם הנתיב הייעודי לתחבורה ציבורית ושיתופית באיילון צפון בין גשר חיל השריון ועד לגשר השלום למספר חודשים, כך נודע היום (שני). מדובר במכה קשה לנהגים ולנוסעים בתחבורה הציבורית, שכן הנתיב המדובר מיועד לחסוך את זמני הנסיעות בגוש דן ולהקל על התנועה.
משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, באמצעות חברת נתיבי איילון וזכיין הנתיבים המהירים, חברת "נתיב לעיר", מודיעים על חסימתו של "נתיב פלוס", נתיב תחבורה ציבורית שמשמש גם כנתיב רב תפוסה (נר"ת), המאפשר נסיעת רכבים עם 3 נוסעים ומעלה, באיילון צפון (כביש 20), במקטע שבין גשר חיל השריון בתל אביב-יפו ועד לגשר השלום למשך מספר חודשים, החל מיום שלישי בלילה שבין 06-07.08.2024
חסימת הנתיב הוא שלב נוסף ומשמעותי בפרויקט הלאומי "נתיבים מהירים", הכולל סלילת נתיבי תחבורה ציבורית ושיתופית לאורך נתיבי איילון וכביש החוף, הקמת מרכזי תחבורה בכניסות למטרופולין והפעלת מערך שאטלים חינמי. הפרויקט צפוי להיפתח לשירות הציבור באופן מדורג במהלך שנת 2025 כנתיב מהיר ומנוהל. מטרת הפרויקט היא לאפשר הגעהמהירה בתחבורה ציבורית ושיתופית למוקדי התעסוקה במטרופולין תל אביב.
בשבועות הקרובים צפוי להיחסם גם נתיב התחבורה הציבורית באיילון דרום, ממחלף השלום עד מחלף חולון להמשך עבודות הפיתוח לקראת פתיחתו כנתיב מהיר ומנוהל. העבודות הצפויות במהלך החודשים הקרובים כוללות הקמת מערכות ניהול עבור הנתיבים המהירים, הקמת גשרוני הכוונה ונשיאת מערכות, ניהול ומעקב תנועה, בניית הפרדה פיזית בין הנתיבים המהירים לשאר הנתיבים ובדיקת מוכנות להפעלה סופית של המערכת לקראת נסיעה בנתיבים.
לא יחולו שינויים במסלולי התחבורה הציבורית, למעקב אחר לוחות הזמנים ניתן לפנות למוקדי מפעילי התחבורה הציבורית או במוקד כל קו 8787* פרויקט "נתיבים מהירים" של משרד התחבורה וחברת נתיבי איילון הינו פרויקט שמטרתו לאפשר הגעה מהירה בתחבורה ציבורית ושיתופית למוקדי התעסוקה במטרופולין תל אביב.
עוד ב-
אורכם הכולל של הנתיבים המהירים החדשים לתחבורה שיתופית וציבורית שנסללים בימים אלו הוא כ-75 ק"מ קילומטר, בתוואי שבין ראשון לציון דרך תל אביב - יפו ועד מחלף 57 (נתניה). הפרויקט כולל הקמת שני חניוני ענק, בשולי המטרופולין, בשפיים ובראשון לציון, מהגדולים מסוגם בעולם, אשר יאפשרו חנייה לכ-11,000 רכבים. בחניונים הללו יופעלו שירותי הסעות נוחים וחינמיים באמצעות מערך שאטלים חשמליים ומודרניים, בתדירות גבוהה למוקדי תעסוקה מרכזיים במטרופולין תל אביב
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(9):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
7.צרת התחבורה רקב- כי רבע זה עותר מחציי (ל"ת)קט דה בולשיט 08/2024/06הגב לתגובה זו4 1סגור
-
6.אם יהיו גניבות כמו בחניון ת. רכבת ראש העין, חבל על הכסףגדי 08/2024/06הגב לתגובה זו1 0בתחנת הרכבת ראש העין יש בכל יום פריצות וגניבות, בעיקר של ממירים קטליטיים יקרים . הצבת מצלמות + סייר+מוקדן שישב מול מסכי המצלמות ויכווין את הסייר הייתה מצמצמת את התופעה למינימום. אבל לרכבת כנראה נגמר הכסף והתופעה משתוללת ופוגעת בתיפקוד התחנהסגור
-
5.משתינים עלינו חופשי (ל"ת)מירב 08/2024/06הגב לתגובה זו4 0סגור
-
4.לא כדאי היה להשקיע ברכבת תחתיתישראלה 08/2024/06הגב לתגובה זו7 0לא הגיע זמן במאה העשרים ואחת להשקעה ברכבת תחתית.בכל העולם נוסעים במטרופולינים בתחתיות. רומא מקצה לקצה בחצי שעה. גל ההשקעה הזו למה היא טובה. איך לא בנו פה עד עכשו תחתית. הזייהסגור
-
3.נו ו...גם ככה אנחנו אוכלים פקקים אז עוד חצי שעה (ל"ת)אהוד 08/2024/05הגב לתגובה זו1 0סגור
-
2.כולנו בפקקים ונתצים ריקים שיש לבטלם כליל (ל"ת)אאו 08/2024/05הגב לתגובה זו9 1סגור
-
נתצאלי 08/2024/07הגב לתגובה זו1 0אין אוטובוסים באימון אם יש זה אוטובוס רייק או מוניות עם נוסע 1 במה שונה המונית ממני שאני נוסע לבד הכל בשביל לעייף את הנהגיםסגור
-
לתיפארתסמי 08/2024/07הגב לתגובה זו0 2למה לבטל נתצ?אתה נהג מונית?סגור
-
1.פקקיםחיים 08/2024/05הגב לתגובה זו2 0גם עם נתיב רב התפוסה המקטע הזה פקוק כל הזמן כך שלנהגים שם זה לא משנה האם הנתיב פתוח או סגור.סגור