רכב

טסלה חוטפת מכה: זו התקלה החמורה שהתרחשה ברכב החשמלי

חברת טסלה מתמודד בימים אלו עם לא מעט תלונות של לקוחות על טיבו של הרכב החדש שיצא לאחרונה - הפיק אפ טראק. לטענת אחד הרוכשים, הרכב שבק חיים לאחר נסיעה קצרה של 5 דקות
מערכת ice | 
טסלה סייברטראק (צילום מתוך אתר החברה טסלה)
בימים האחרונים מתמודד איש העסקים אילון מאסק, המנהל הכללי וארכיטקט המוצר של חברת טסלה, עם לא מעט תלונות מצד לקוחות שהזמינו את העיצוב החדש של הסייברטראק - "הפיק אפ טראק". הרוכשים הראשונים של הרכב המדובר של טסלה דיווחו למתעניינים על חווית הנהיגה והפעם לא היו בשורות טובות בפיהם. 
לקוח אחד אשר רכש את הפיק אפ טראק של טסלה סיפר כי הרכב שבק חיים לאחר נסיעה של  5 דקות. אותו לקוח, ששילם לא מעט עבור הרכב המדובר של טסלה, קיבל באותו רגע דרמטי הודעה בלוח המחוונים של הרכב שבו נכתב: "עצור בזהירות בצד, תקלה קריטית בהגה".
אחד המאפיינים הבולטים בהתנהלותה של ענקית הרכב החשמלי מתבטא בהצהרותיה והבטחותיה הגדולות לצרכנים כי רכביה נחשבים למהירים ביותר בשוק. לצד זאת, זו מקפידה לגלות תקלות חריגות ומשמעותיות בכלי הרכב שלה רק לאחר תהליך הייצור שלהם וכניסתם לשוק.  
כזכור, בשבוע האחרון דווח כי ענקית הרכב החשמלי הגיעה להסכם פשרה במשפט שנערך נגדה. על פי הטענה שהוצגה בתביעה, החברה אחראית לתאונה חמורה שהתרחשה לאחד הנהגים שרכש את הרכב שלה. לטענת התובע, הרכב שלו סטה באופן פתאומי מהנתיב בשל מצב הנהיגה האוטומטית שהשתלט על הרכב ובעקבות כך הרכב התנגש בקיר בטון בשולי בדרך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה