רכב

טסלה ביטלה את פרויקט הרכב הזול - ומכריזה על ה"רובוטקסי"

ברויטרס דווח כי הרעיון של טסלה לרכב "לואוקוסט" שמחירו יהיה כ-25 אלף דולר נגנז, ומניית החברה ירדה ב-6%. עם זאת, אילון מאסק בתגובה הכחיש וצייץ כי מדובר בשקר. במקביל, הכריז כי טסלה תחשוף את ה"רובוטקסי" שלה ב-8 באוגוסט
מערכת ice |  1
אילון מאסק (צילום vecteezy, יוטיוב/ Insider News)
מהפכה בעולם הרכבים החשמליים? תלוי את מי שואלים: לאחר שמאסק הציג לראשונה בספטמבר 2020 את הרעיון לדגם "לואוקוסט" במחיר של 25 אלף דולר, סוכנות הידיעות רויטרס דיווחה כי טסלה החליטה לגנוז את הרעיון. עם זאת, מאסק לא שתק לנוכח הידיעה והחליט לצייץ ברשת החברתית שלו: "רויטרס משקרת (שוב)".
חשוב לציין כי משקיעים רבים בנו על הרעיון של מכונית שכזו, שכן הם קיוו שזה הרעיון שעשוי להקפיץ את החברה באופן משמעותי. לאחר פרסום הידיעה של רויטרס, מנייתה של טסלה ירדה ב-6%, אם כי היא עלתה בהמשך בעקבות הציוץ של מאסק.
  
במקביל, מנכ"ל טסלה כתב בחשבון ה-X שלו (טוויטר לשעבר) כי החברה תחשוף את ה"רובוטקסי" שלה ב-8 באוגוסט. הטכנולוגיה הזו מסוגלת להפוך את כלל רכבי טסלה לאוטנומיים "מדרגה 3", ולמעשה תהפוך אותם לעצמאיים לחלוטין כך שיוכלו לנהוג ללא התערבות אנושית. כמו כן, החברה מציעה מערכות סיוע נוספות אשר עוזרות לנהג כדוגמת מערכת FSD, אך זו עדיין אינה הגיעה לרמת אוטונומיות 5 שהיא הגבוהה ביותר.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    וויתור על פרוייקט הרכב הזול
    אלי 04/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וויתור על פרוייקט הרכב הזול מעיד על איבוד כיוון בטסלה.
    סגור