רכב

מהפכת הרכבים החשמליים בישראל: זו השחקנית החדשה שתשבור את השוק

התחרות על שוק הרכבים החשמליים עולה מדרגה, אחרי שסקודה הציגה את "האפיק", שתיוצר בספרד החל משנת 2025. באירופה אמור לעלות הרכב החדש כ-25 אלף אירו, בישראל קצת יותר
מערכת ice | 
מכוניות (צילום shutterstock)
בזמן שהתחרות בין יצרניות המכוניות החשמליות על השוק העולמי עולה מדרגה אחרי שעוד ועוד יצרניות סיניות נכנסות לשוק עם מחירים נמוכים בהרבה ממה שהתרגלנו עד היום, נראה כי ישנו שחקן חדש בשוק שהולך לשבור אותו בקרוב.
מדובר בחברת המכוניות סקודה, שחשפה לאחרונה את הרכב החשמלי החדש שלה, "האפיק", שתיוצר בספרד החל משנת 2025 וצפויה לעלות על הכבישים בשנה הבאה, שתחילה תייצר החברה בסביבות החצי מיליון מכוניות בשנה.
באירופה אמור לעלות הרכב החדש כ-25 אלף אירו. בישראל, נכון למס הקנייה הנוכחי, צפוי לעלות הרכב החדש סביב 150 אלף שקל. מדובר במחירים נמוכים מאוד, בהם ניתן לרכוש היום מדגמים ספציפיים של BYD דולפין, MG4 בגרסת הבסיס ו-ORA 03, כך שאין ספק שמדובר בשחקנית חדשה ומעניינת בכלל שעשויה לכבוש את שוק הרכבים החשמליים בישראל.
בשלב זה חשפה סקודה מספר פרטים על האפיק, ביניהם: אורכו יהיה  כ-4.1 מטר, עם תא מטען בנפח של 490 ליטר. אז לאילון מאסק וטסלה יש סיבה לחשוש? עושה רושם שכן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה