רכב

אחרי 10 שנות פיתוח: אפל תשיק מכונית חשמלית בקרוב?

לפני 10 שנים החלה ענקית הטכנולוגיה בפיתוח של רכב חשמלי ורכב אוטונומי. כעת, אפל ירדה מהפיתוח של הרכב האוטונומי ודוחה בשנתיים את ההשקה של הרכב החשמלי
מערכת ice | 
אפל (צילום vecteezy)
לפני 10 שנים, אפל, ענקית הטכנולוגיה, החליטה ללכת קצת לעולם אחר והחלה בפיתוח של מכונית חשמלית ומכונית אוטונומית, במה שהיה אחד מהפרויקטים היקרים בתולדות החברה. אלא שכעת, על פי דיווח בסוכנות הידיעות "בלומברג", התוכניות של אפל השתנו מהקצה אל הקצה.
על פי הדיווח, אפל החליטה לוותר על פיתוח המכונית האוטונומית, ואילו לגבי המכונית החשמלית החברה החליטה לדחות שוב את מועד ההשקה הרשמית, ועבודות הפיתוח עדיין נמשכות.
על פי הדיווח, דירקטוריון החברה החליט לדחות את ההשקה משנת 2026 ל-2028, לפחות נכון לשלב זה, כאשר צפויות עוד התפתחויות ויש סיכוי כי ההשקה תידחה שוב. עוד טענו בבלומברג כי בכירים בחברה חושבים שהמכונית החשמלית של אפל לא תניב לחברה רווחים גבוהים כמו שציפו תחילה.
הרכב יעלה למי שיחפוץ בכך 100 אלף דולר, סכום גבוה במיוחד, בדיוק כמו הרכבים החשמליים של מרצדס, ריינג' רובר, פורשה וחלק מהדגמים של טסלה, מה שבהחלט יכול להניב לה בסופו של דבר רווחים לא רעים בכלל ולשפר את מאזן ההכנסות שנפגע מעט לאחרונה, בטח על רקע האטה בשוק הסיני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה