דיגיטל וטק

אפל בבשורה קשה ללקוחות: נחשף המהלך הדרמטי אחרי 30 שנה

אפל תסגור את החנות המיתולוגית שלה שנפתחה בשנת 1993 ב-infinite loop בקליפורניה, ארצות הברית, 30 שנה אחרי שנפתחה לראשונה
מערכת ice | 
אפל (צילום shutterstock)
אפל, ענקית הטכנולוגיה העולמית, תסגור את החנות המיתולוגית שלה שנפתחה בשנת 1993 ב-infinite loop בקליפורניה, ארצות הברית, 30 שנה אחרי שנפתחה לראשונה. כך על פי דיווחים מעבר לים.
על פי הדיווחים, החנות המיתולוגית תיסגר בעקבות העובדה כי ב-2017, פתחה אפל את מרכז המבקרים שלה, ומאז החנות האגדית די הפכה לחסרת כל תועלת, וכעת היא כאמור נסגרת. 
כזכור, בסוף השבוע האחרון פורסם בסוכנות הידיעות "בלומברג" כי במהלך חודש מרץ הקרוב, משרד המשפטים האמריקאי מתכונן להגיש תביעת הגבלים עסקיים כנגד אפל. לפי טענת הרגולטורים החברה, היא הגבילה את התוכנה והחומרה במכשירי האייפון והאייפד שלה על מנת למנוע תחרות.
טענות דומות כבר הושמעו מצד חברות כמו ספוטיפיי, חברת Life360 שלה אפליקציית איתור מיקום, ושירות ההודעות ביפר. נכון לעכשיו, נציגים מטעם משרד המשפטים ואפל נפגשו כבר כמה פעמים על מנת לדון בהליך המשפטי המסתמן שיחל בקרוב.
מהדיווח עולה כי משרד המשפטים שואף להגיש את התביעה במהלך הרבעון הראשון של השנה, אם כי השאיפה הזו מוטלת בספק בשל העובדה שבכירים במשרד טרם אישרו את התלונה כנגד החברה.
לפי הממצאים עולה כי משרד המשפטים האמריקאי, חוקר את פעילותה החברה מאז 2019, אבל בחר להתמקד בשנים שחלפו מאז בתביעות נגד גוגל. כאמור התביעה נגד אפל, היא ממאבקו של ממשל ביידן נגד ענקיות הטכנולוגיה כשבמקביל, מתנהלים גם הליכים משפטיים נגד גוגל, אמזון ומטא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה