שיווק ופרסום

אילון לוי נשאל לראשונה על שרה נתניהו: זו התגובה שלו

ארבעה ימים אחרי חשיפת הפרשה לפיה אשת ראש הממשלה ביקשה להדיח את "המסביר הלאומי" במלחמה אילון לוי, הגיע האחרון לריאיון ונשאל על הנושא
מערכת ice |  1
אילון לוי סקיי ניוז (צילום צילום מסך Sky news)
בגילו הצעיר (32), אילון לוי הפך לאחד מפעילי ההסברה המוכרים במלחמה ואף זכה לכינוי "המסבירן הלאומי". לוי מכהן בתפקיד הרשמי של דובר ישראל לתקשורת הבינלאומית, כשהוא מעניק ראיונות רבים לרשתות הזרות ומייצג נאמנה את ישראל.
אלא שהשבוע חשפה דפנה ליאל בחדשות 12 כי רעייתו של ראש הממשלה, שרה נתניהו, פועלת להדיח אותו מתפקידו בשל העובדה שהוא היה פעיל במחאות קפלן, ואף צייץ בעבר לטובתו של ח"כ יאיר לפיד.

הבוקר (חמישי) נדרש אילון לוי להגיב לראשונה לפרשה. דפנה ליאל פרסמה סרטון בטוויטר שלה מתוך ריאיון של לוי לקהילה האנגלו סקסית ברעננה. אלא שבתגובה לשאלה על שרה נתניהו - אחרי שתיקה מביכה, ביקש לוי לעבור לשאלות שלא יסבכו אותו. ליאל הוסיפה וציינה ששרה נתניהו ממשיכה ללחוץ חזק בנושא ההדחה, אבל כרגע נבלמת.
 
בריאיון לפרויקט 40 under 40 של ice נשאל לוי על תוכניותיו הבאות והעדיף בשלב זה לשמור על דיסקרטיות, אך הבטיח כי ימשיך להקדיש את כל מרצו למען המדינה: "בבית הקלפים לא חושפים את הקלפים. אני מקווה שהשקט ישוב בקרוב, ושאמצא דרך להמשיך לייצג אותנו בכבוד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שרה היא האמא של פוסיקט
    שרה והפוסיקט שלה 01/2024/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פוסיקט יכול לעשות הסברה טובה איך זה להיות במועדון חשפנות עם מאבטחים
    סגור