שיווק ופרסום

חברות אלטמן וגלי חושפות: אלו הדמויות שנוצרו על ידי הבינה המלאכותית

רשת הנעליים "גלי" וחברת "אלטמן בריאות" הודיעו על שיתוף פעולה ייחודי הנקרא "מגנים על הילדים מבפנים ומבחוץ". הקמפיין מבוסס על בינה מלאכותית אשר באמצעותה נוצרו כוכבים וירטואליים

מערכת ice | 
קמפיין גלי ואלטמן (צילום יח"צ)
רשת הנעליים "גלי" וחברת "אלטמן בריאות" הכריזו על שיתוף פעולה ייחודי הנקרא "מגנים על הילדים מבפנים ומבחוץ". במסגרת שיתוף הפעולה אשר מוקדש לעונה הקרירה, ברכישת נעליים מקולקציית החורף לילדים בחנויות הרשת, הקונים מקבלים תוסף תזונה "יומי" במתנה.
שיתוף הפעולה הייחודי מבוסס על בינה מלאכותית, כאשר כוכבי הקמפיין הינם ילדים וירטואליים אשר נוצרו על ידי ה-AI ויופיעו לצד הדמות המוכרת של מוצר תוסף התזונה "יומי".
על פי "אלטמן בריאות" ורשת הנעליים "גלי", שיתוף הפעולה המדובר נולד במטרה לשלב בין שני המותגים ולחשוף לקהל חדש את קולקציית חורף הילדים של גלי לשנת 2024 ואת תוסף התזונה האהוב ביותר על ילדים בישראל, "יומי" של אלטמן.
 
הקמפיין יעלה  בשבוע הקרוב ויופיע בפלטפורמות התקשורת השונות, החל מפרסום בדיגיטל ועד לפרסום באמצעות משפיענים.  גנית אלון, סמנכ"לית שיווק בקבוצת בריל המפעילה את רשת גלי, סיפרה כי שיתוף הפעולה נולד מתוך הרצון להעניק להזדהות עם ההורים שרוצים להגן על ילדיהם מנזקי החורף מבפנים ומבחוץ.
לצד זאת, ציינה אלון כי  "את הקמפיין לפעילות המשותפת ייצרנו בשיתוף עם אלטמן ויחד בחרנו לצאת עם קמפיין AI חדשני כחלק מאסטרטגיית הפרסום המתמקדת בעולמות הסושיאל והדיגיטל ומתוך רצון להפתיע ולפנות גם לקהלי צרכנים חדשים ובעיקר להורים צעירים, אשר נמצאים ברשתות החברתיות ומכירים את עולם ה- AI".
 
לימור לנדאו, סמנכ"לית שיווק ודיגיטל בחברת אלטמן בריאות, התייחס לשיתוף הפעולה: "אלטמן בריאות, חברת תוספי התזונה המובילה בישראל גאה להוביל יחד עם רשת 'גלי' שיתוף פעולה שכל מטרתו להגן על הילדים של כולנו מבפנים ומבחוץ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה