שיווק ופרסום

חצי חינם שוברת את השוק: זה המהלך החדש שיצא לדרך

מחזקים את הכלכלה המקומית: רשת 'חצי חינם' בקמפיין משותף עם היצרנים הישראלים. במסגרת הקמפיין, עולה ברשתות החברתיות של הרשת סיפור אישי על כל יצרן שעובד בשיתוף פעולה עם הרשת, כמו משק יעקובס, יצרן גבינות קטן מכפר הרא"ה
מערכת ice |  5
רשת חצי חינם (צילום Magma Images)
רשת הקמעונאות 'חצי חינם' הפועלת מתחילת המלחמה במגוון אפיקים למען המפונים והחיילים, כעת החליטה להרים את הכפפה גם עבור העסקים, ומקדמת קמפיין 'כחול-לבן'. הקמפיין ייתמוך ויקדם את היצרנים הישראליים המקומיים, מקטנים ועד גדולים, מצפון ועד דרום, ויבואו לידי ביטוי במבצעים משתלמים , וקידום תקשורתי של היצרנים השונים במדיה ובסניפים לחשיפה מקסימלית.
היום יותר מתמיד, החשיבות של חיזוק הכלכלה הישראלית ותמיכה בייצור מקומי, הפך להיות משמעותי בימי המלחמה. רשת 'חצי חינם' פועלת בימים אלה בקמפיין 'כחול-לבן', בו מובילה חשיפה רחבה של היצרנים הישראלים ברשתות החברתיות ובסניפים למען העלאת המודעות והחשיבות לצריכה מקומית תוך עידוד צרכנים לצרוך תוצרת מקומית כחול לבן.
 
במסגרת הקמפיין, עולה ברשתות החברתיות של הרשת סיפור אישי על כל יצרן שעובד בשיתוף פעולה עם הרשת, כמו משק יעקובס, יצרן גבינות קטן מכפר הרא"ה. בנוסף, הוצבו בסניפי הרשת במות תצוגה גדולות  ובולטות עם המוצרים של היצרניים המקומיים, והושקו מבצעים מיוחדים על מגוון רחב של מוצרים תוצרת כחול לבן על מנת להעניק לקהל הלקוחות סל קניות מוזל ומשתלם, בעיקר בתקופה כה רגישה מבחינה כלכלית. בכל הסניפים תמצאו תקשור המעודד צריכת מוצרים תוצרת כחול לבן.
אורית שלום בג סמנכ"לית שיווק וסחר ברשת חצי חינם: ״חצי חינם זה עסק ישראלי והוא חלק בלתי נפרד מהחברה הישראלית. ישנם יצרנים מקומיים רבים שנקלעו לתקופה מאתגרת וקשה כתוצאה מהמלחמה, ואנחנו מתחייבים לעשות הכל על מנת לסייע ולקדם אותם. מבחינתנו, היצרנים המקומיים הם שותפים מלאים לדרך וביחד נעבור את התקופה הזו. אנחנו רואים חשיבות עליונה בקידום המוצרים הישראלים לקהל הלקוחות בעת הזו ובכלל״
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מחמם לב
    טלי 12/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במיוחד בימים אלו
    סגור
  • 4.
    כל הכבוד
    יפעת 12/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חשוב מאוד לחזק את היצרנים המקומיים יש לנו סחורה נהדרת ואין לנו ארץ אחרת חייבים לחזק אותם
    סגור
  • 3.
    כל הזמן
    עדי 12/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמיד עם המבצעים הכי טובים
    סגור
  • 2.
    חצי חינם
    יעל 12/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד להם. תמיד מתחשבים בלקוחות וביצרנים
    סגור
  • 1.
    פשוט אלופים !
    רוני 12/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמיד הולכים לקראתנו !
    סגור