שיווק ופרסום

כל כדור זוכה: הפעילות החדשה של קניון TLV והמתנות לקונים

קניון TLV משיק פעילות חדשה לכבוד ראש השנה ויאפשר ללקוחות הקניון להשתתף במשחק מזל ייחודי וצבעוני. הלקוחות שיעמדו בתנאים הבסיסיים יוכלו לזכות בשוברי מתנה לחנויות השונות שפועלות בקניון
מערכת ice | 
פעילות באבל גאם TLV (צילום מעטפת אירועים בעמ)
לכבוד ראש השנה קניון TLV משיק מבצע מיוחד בתאריכים 12-15.9. המבצע תקף לכל לקוח שיקנה בחנויות הקניון בסכום מצטבר יומי של 499 שקל ומעלה, ויצטרף למועדון הלקוחות של הקניון.
כבר בימים אלו הוצבה בקניון מכונת מסטיקים גדולה וצבעונית. כל לקוח הקניון שעומד בתנאים שצוינו יוכל לסובב את גלגל המכונה ולקבל כדור שבתוכו יהיה שובר מתנה, וכל כדור זוכה.
בין המתנות המוגרלות במבצע: מיקסר של קנווד מהמשווק א.ל.מ, קופסת תכשיטים של חברת אימפרס, גיפטקארד של 400 שקל בארנקי עמנואל, סט מצעי כותנה מצרית מבית ורדינון, מארז 9 חלקים לבישול מחברת נעמן, מארז מוצרי SABON, קרן עיניים מחברת OPATRA ועוד.
נזכיר כי לא מדובר בקניון היחיד שמשיק פעילות לחגים. בשבוע שעבר קניוני עזריאלי הודיעו כי ישיקו גיפטקארד ייחודי לחג. הכרטיס תקף לכלל קניוני הקבוצה ובו יש מגוון ענק של למעלה מ-100 מותגים ישראלים ובין-לאומיים: הסעדה ובילוי, אופנה, הנעלה וקוסמטיקה כמו mac, & other stories , story, COS, מיננה, שילב, M&H, KIKO, אדידס, שופרא, מנגו, עדיקה, אפריל, ארקפה, מתוקה, פריים ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה