שיווק ופרסום

בר רפאלי בקמפיין לוהט: זה המותג שבחר בה עד 2025

מותג ההלבשה התחתונה "FEMINA" ממשיך לשנתיים נוספות עם הפרזנטורית ודוגמנית העל בר רפאלי
מערכת ice |  1
בר רפאלי (צילום אייל נבו)
מותג ההלבשה התחתונה והחזיות "FEMINA" חתם על הארכת חוזה עם דוגמנית העל ואשת העסקים בר רפאלי המשמשת מזה שנתיים כפרזנטורית המותג. השניים ימשיכו בדרכם המשותפת לשנתיים נוספות בהסכם שנחתם עד סוף שנת 2025.
מזה שנתיים שבר רפאלי משמשת כפרזנטורית של מותג ההלבשה התחתונה FEMINA והובילה 4 קמפיינים בולטים במיוחד למותג. לאחר שנתיים מוצלחות מאוד בהן המותג רשם צמיחה והובלה בקטגוריה, מותג ההלבשה התחתונה והחזיות "FEMINA" מכריז כי חתם על הארכת חוזה לשנתיים נוספות וימשיך לשתף פעולה עם רפאלי כפרזנטורית הבלעדית של המותג.

לאורך השנתיים האחרונות רפאלי כיכבה בקמפיינים מצליחים וזכורים במיוחד למותג ההלבשה התחתונה והחזיות FEMINA ביניהם הקמפיין עם השיר הקליט "BAR PUT A BRA, PUT A FEMINA" המבוסס על שיר הילדות הנוסטלגי, והקמפיין שעלה רק לפני בו הפגינה רפאלי את כישורי התיפוף שלה לבושה בג'ינס וחזייה לצלילי השיר הנודע של הזמר פיל קולינס "IN THE AIR TONIGHT".
טל כדורי, סמנכ"לית השיווק של רשת FEMINA מוסרת כי: " Femina הוא מותג החזיות וההלבשה התחתונה המוביל היום את שוק החזיות בישראל. המותג מתמחה בפיתוח, עיצוב וייצור הלבשה תחתונה בדגש על חזיות כבר למעלה מ-60 שנה. בשנתיים האחרונות השקענו רבות בפיתוח וצמיחת המותג. לצד ההתפתחות העסקית הושקעו תקציבי שיווק גדולים בכדי להוציא לפועל את האסטרטגיה השיווקית ולעלות את המודעות למותג בקרב קהל היעד הרחב שלנו".
עוד הסבירה: "הבחירה בבר רפאלי כפרזנטורית המותג הייתה חלק מיישום האסטרטגיה הזו. ערכים כמו נשיות, עוצמה וביטחון, אלגנטיות, ואיכות חסרת פשרות כל אלה מאפיינים את המותג ומזוהים מאוד עם בר רפאלי. אנחנו נרגשים מאוד לקראת השנתיים הקרובות ולקראת הקמפיינים המשותפים שימשיכו לספר את הסיפור של המותג ולגעת בכל אישה, מידה וקאפ".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בר מהממת (ל"ת)
    שי 09/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור