משפט

בר רפאלי בהלם: מי הצית חנות עם תמונות הלבשה תחתונה שלה?

אלמוני לא אהב תמונה חושפנית של בר רפאלי בחלון הראווה של חנות בחולון, והצית אותה. הכל תועד על ידי מצלמות האבטחה והמשטרה מחפשת אחר המצית
מערכת ice | 
בר רפאלי (צילום אייל נבו)
תופעת השחתת מודעות פרסום עם תמונות נשים הפכה נפוצה מאוד בשנים האחרונות, ובמיוחד כאשר מדובר בתמונות חושפניות. אבל אלמוני מאזור חולון לקח את זה רחוק מדי, כשהצית חלון ראווה של חנות שכלל תמונות של בר רפאלי בהלבשה תחתונה.
המקרה נחשף היום ב-N12 שגם מביא את תיעוד המעשה ממצלמות האבטחה של המרכז המסחרי פרימיום סנטר בחולון. בתיעוד נראה גבר על אופנוע מגיע לפנות בוקר (שני) לחנות פמינה, ומנסה לשבור את חלון הראווה. משנכשל בכך, נטל חומר דליק ושפך אותו על חלון הראווה – והצית אותו. האלמוני מיהר להימלט מהמקום על אופנועו.
המשטרה קיבלה לידיה את תיעוד המעשה ופתחה בחקירה. למרבה המזל, מערכות כיבוי האש במקום מנעו את התפשטות השריפה ולא היו נפגעים. כוחות כיבוי שהוזעקו למקום כיבו את האש סופית.
במקרה מחריד אחר שפורסם היום ב-ynet הושחתה מצבה בהר המנוחות בירושלים, רק משום שהוטבעה עליה תמונה של האישה המנוחה. בני משפחתה שהגיעו לפקוד את הקבר הזדעזעו לגלות שתמונת האם רוססה בספריי שחור.
בשבוע שעבר הושחתה בשדרות גולדה מאיר בירושלים כרזה של פסטיבל ישראל, בשל תמונות של הזמרות נטע ברזילי, יסמין מועלם ואקו. כן הושחתה פרסומת לבנק דיסקונט עם תמונת אישה בשכונת רמת אשכול בירושלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה