שיווק ופרסום

עלייה של 30% בביקוש למשקפי ראייה בקיץ: הסיבות נחשפות

בשנים האחרונות קיימת עלייה חדה של 30% בביקוש למשקפי ראיה לילדים בחודשי הקיץ, מה הגורמים הנפוצים לכך ואילו מותגים עונים על הצורך שנוצר?
מערכת ice | 
משקפי שמש וראייה (צילום יח"צ לוקסאוטיקה)

בשנים האחרונות קיימת עלייה חדה של 30% בביקוש למשקפי ראיה לילדים בחודשים יולי-אוגוסט בעיקר בגלל שימוש יתר במסכי מחשב, שימוש בניידים וצפייה ממושכת בטלוויזיה. בעקבות העלייה והביקושים, מותגי העל יוצאים עם קולקציות משקפי ראיה ומשקפי שמש חדשות לילדים לקיץ 2023.

מותגי העל השכילו להבין שמשקפי ראיה הם כבר לגמרי חלק בלתי נפרד מעולם האופנה של הילדים, באמצעותם הם מבטאים את עצמם ומתאימים אותם לסטייל הלבוש שלהם, ומעצבים קולקציות לילדים התואמות את הטרנדים של המבוגרים עם אינטרפנטציות מעולם הילדים בצבעוניות עזה יותר שמתאימה גם לקטנטנים.

קיימות שלוש קולקציות עיקריות לקיץ 2023: ורסאצ'ה ילדים, קולקציית הילדים של אוקלי וקולקציית משקפי השמש לילדים של בורברי.

אלינור בן צבי סמנכ"לית שיווק לוקסאוטיקה מסרה: "אם בעבר היצע המשקפיים לילדים היה מצומצם והתבסס בעיקר על מסגרות מתכתיות, עגולות ועדשות עבות ופחות אסתטיות, היום הנטייה היא לבחור במסגרות מפלסטיק, עם חומרים היפו אלרגניים, גמישים ללא ברגים וללא צירים- בזכות אלמנט סיליקוני שמחבר בין החלק הקדמי של המסגרת למוטות. כיום המסגרות הן הרבה יותר קלות ועמידות, היות ואין אפשרות שהמסגרת תישבר".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה