שיווק ופרסום

שחקן חדש: חברה אוסטרלית שפיתחה מודל שיווק חדשני נכנסת לישראל

חברת Adfreeway האוסטרלית פיתחה פלטפורמה המאפשרת למפרסמים להגיע אל הקהלים עם הפוטנציאל הכי גבוה להפוך ללקוחות - בעזרת שימוש בחוכמת המונים
מערכת ice | 
AdFreeway (צילום עמוד הפייסבוק של החברה)
חברת AdFreeway האוסטרלית, שפיתחה מודל שיווק על בסיס חוכמת המונים, נכנסת לישראל. הפלטפורמה של החברה מאפשרת למפרסמים להגיע אל הקהלים עם הפוטנציאל הכי גבוה להפוך ללקוחות - בעזרת שימוש בחוכמת המונים.
הפלטפורמה החברתית הינה בעלת 50,000 משתמשים פעילים ברחבי העולם ש-10,000 מתוכם בישראל, בה הם מעניקים דירוג לפוסטים, פרסומות ותכנים נוספים על בסיס יומי. הטכנולוגיה שפיתחה AdFreeway יודעת להפיק תובנות מהנתונים הנצברים באמצעות דירוגי המשתמשים ולהתאים את הפרסומות לפלח הקהל הספציפי אליו הקריאייטיב מיועד.
ולא זאת בלבד, החברה מאפשרת להגיע אל אותם לקוחות באמצעות פילוח ערוצי הפרסום הרלוונטיים ביותר לקהל שנבחר. היא מייצרת הצעת ערך מותאמת אישית לכל מפרסם, בהתאם לנתונים בהופקו מהמערכת, ההצעה כוללת את מספר החשיפות המשוער וערוצי השיווק המותאמים.
בנוסף לניתוח הקריאייטיב והתאמה לקהלי יעד ספציפיים, החברה מאפשרת ניהול קמפיינים לפי ערוצים מיועדי קהל יעד. בעזרת הטכנולוגיה שפיתחה Adfreeway , לקוחות החברה יכולים לזהות מגמות ולנתח את קהלי היעד השונים למוצר אותו הם מעוניינים למכור. בנוסף בעזרת ניתוח תחומי העניין האישיים של כל משתמש, מסוגלת התוכנה להמליץ למפרסמים לאילו גולשים לפרסם, על מנת להבטיח אחוזי מכירה גבוהים ולהתאים לכל פלח בקהל את הקריאייטיב המתאים ביותר.
בשלב הראשון, המפרסם מכניס לתוכנה את כל תוצרי הקריאייטיב שלו, התוכנה מנתחת נתונים ומפלחת את קהל היעד המתאים לכל קריאייטיב. בשלב השני, החברה מפלחת את הערוצים הדיגיטליים מותאמים לקהל היעד הנבחר ומציעה למפרסם הצעת ערך לפרסום הכוללת את מספר החשיפות המשוער וערוצי השיווק המותאמים. בשלב השלישי כל שנותר הוא להתחיל את הקמפיין ולתת לתוכנה לייצר אופטימיזיציה בזמן אמת, כל עוד הקמפיין באוויר.
במסגרת הפיילוטים שהחברה קיימה בדרום אפריקה, Adfreeway חברה לרשת המזון המהיר KFC וחברת הריטייל GAME. בשני המקרים הצליחה לספק ללקוחותיה תוצאות בדמות רווחיות הקמפיינים, עלייה במספר לקוחות הקצה שהגיעו בעקבות חשיפה לפרסומים ואפילו חיסכון כלכלי בתקציבי השיווק של החברות. בקמפיין הפיילוט עם KFC שנחשף למעל ל-5 מיליון צופים, Adfreeway מציגה נתוני הצלחה בגובה פי 7.5 החזר השקעה על קמפיין ביחס למתחרה המובילה Google ויחס ההמרה גדול פי 6.
 החברה מתחזקת את מאגר משתמשים שמדרגים העדפות על קריאייטיבים שונים. העדפות אלו קובעות את יחסי ההופעות של מסע הפרסום, של כל יחידת קריאייטיב עבור כל מזהה קהל וכתוצאה מכך טווח הגעה מצטבר עם מדיה בעלת ביצועים דומים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה